Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Aldi dołącza się do gry. Niemiecka sieciówka rzuciła wyzwanie Biedronce
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 25.06.2020 02:00

Aldi dołącza się do gry. Niemiecka sieciówka rzuciła wyzwanie Biedronce

Aldi kusi świeżością. Rośnie konkurencja Biedronce i Lidlowi.
https://wikipedia.org/Warszawska-róg-Szerokiej-w-tomaszowie-Mazowieckim-w-województwie-łódzkim

Aldi rzuca wyzwanie Biedronce

Aldi dołączyła do Biedronki i Lidla w walce o lepszą jakość oferowanych przez nią produktów. Do niedawna na rynku obecni byli Świeżoznawcy z Biedronki oraz ogólnie ujęty Ryneczek Lidla. Trójkąt zamyka sieć sklepów Aldi ze swoją kampanią promocyjną "Świeże z Aldi". Kampania promocyjna ma pokazać klientom, że sieć dba o najwyższą jakość i świeżość produktów. Kampania wystartowała 15 czerwca i opowiadają za nią, aż trzy agencje reklamowe - podaje wiadomoscihandlowe.pl.

Przedstawiciele sieci sklepów Aldi twierdzą, że lato to doskonała okazja do wyeksponowania klientowi tego, jak bardzo dbają o jakość świeżych produktów. Dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska, Agnieszka Barańska wyjaśnia, że sieć chce, aby klienci i ich rodziny utożsamiali markę ze świeżością i to do sklepów Aldi wracali po świeże produkty. Dodaje, że kampania jest uzupełnieniem ciągle trwającej "Wielki Test Produktów Aldi".

Aldi kusi świeżością

Aldi postawiło nie tylko na puste hasła kampanii reklamowych. Sieć sklepów każdego miesiąca prowadzi serię badań laboratoryjnych, które umożliwiają kontrolę świeżości z różnych kategorii. Logo Świeże z Aldi widnieć będzie na produktach z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał - podaje wiadomoscihandlowe.pl.

W przypadku każdej kategorii produktów, Aldi postawiło na inną jakość kontroli. W zakresie kontroli mięsa, sieć sklepów postawiła na restrykcyjne wytyczne mikrobiologiczne. W przypadku produkcji pieczywa stosowana jest technologia CleanLabel. Dużym plusem jest zdecydowanie fakt, że Aldi w przypadku warzyw i owoców postawiło na polskich sadowników i rolników.

Tagi: Zakupy