Sieciówka żywność sprzedaje po 50% ceny. Taniej kupisz dwie grupy produktów
W celu łatwej widoczności i dużego dostępu do produktów, Auchan zdecydował się umieścić specjalne chłodnie przy kasach zakupowych. Dzięki temu klienci sklepu będą mogli wybrać produkty żywnościowe o wiele prościej - informuje Fakt24.pl.
W tych znajdować się zaś mają produkty spożywcze, które będą sprzedawane w ramach akcji "Nie marnujemy, ratujemy". To akcja, która na celu ma sprzedawanie po 50% ceny produktów niedługo przed końcem terminu ważności. Mowa przede wszystkim o mięsie i nabiale.
Auchan z hasłem „Nie marnujemy, ratujemy”
Francuski supermarket nie jest pierwszą sieciówką, która walczy z marnowaniem żywności. Wcześniej akcję wprowadził już m.in. Lidl, który oferuje taką żywność pod hasłem „Kupuję, nie marnuję”. Kampania ma niemal identyczne założenia i taki sam poziom przecen. W ofercie sklepów można nabyć mięso oraz nabiał, a także inne produkty o krótkim już terminie ważności.
Badanie Federacji Polskich Banków Żywności wykazało, że niemal połowa Polaków przynaje się do wyrzucania jedzenia. W tym niechlubnym rankingu jesteśmy w pierwszej piątce Unii Europejskiej - pisze Fakt24.pl.