Awaria w dużym polskim banku. Duże utrudnienia dla klientów
Santander Bank Polska mierzy się z awarią. Klienci skarżą się na to, że mają między innymi problemy z aplikacją. Przedstawiciele banku odpowiadają i zapewniają, że trwają prace nad usunięciem awarii.
Awaria w Santander Bank Polska
W czwartek po południu usługi banku Santander przestały działać w pełni poprawnie. Od godziny 18 zaczęły napływać do serwisu downdetector zgłoszenia dotyczące problemów z obsługą kart płatniczych oraz w korzystaniu z aplikacji bankowej. Raporty spływają ze wszystkich największych miast w Polsce, między innymi z Warszawy, Krakowa, Wrocławia oraz z Trójmiasta.
Zbliża się graniczna data dla wielu Polaków. Urzędnicy czekają na wpłaty i dokumentyKlienci narzekają na problemy z aplikacją banku
Klienci zaczęli skarżyć się na utrudnienia w mediach społecznościowych banku. Jeden z postów na Facebooku dotyczył bezpiecznych zakupów w sieci, ale nie stanęło to na przeszkodzie niezadowolonym klientom. - Santander Bank Polska miło zostać z koszykiem pełnym zakupów przy kasie z waszym przepraszam... - czytamy w komentarzach. Bank nie powiadomił oficjalnie ile potrwa usuwanie awarii.
Bank odpowiada na zgłoszenia klientów
W odpowiedzi na komentarze klientów, Santander Bank Polska zapewnił, że pracuje nad usunięciem awarii, a także przeprosił za utrudnienia. Po godzinie 19 raporty w serwisie downdetector liczba raportów zaczęła spadać. Może to oznaczać, że awaria została już usunięta i klienci mogą swobodnie korzystać z aplikacji banku i płacić kartą.