Bankomaty i wpłatomaty będą wyglądać inaczej. Zmiany dotyczą 7 tys. maszyn w całej Polsce
Sieć Euronet – właściciel największej niezależnej sieci bankomatów i wpłatomatów w Polsce – zmienia logo i swoją koncepcję wizualną. Stopniowo z 7 tys. maszyn znikną charakterystyczne żółto-niebieskie barwy. Kolor niebieski będzie znacznie jaśniejszy i zestawiony z zielenią.
Euronet zmienia barwy
Przez lata intensywne żółto-niebieskie barwy stanowiły znak rozpoznawczy bankomatów i wpłatomatów sieci Euronet. W ciągu najbliższych dwóch lat identyfikacja wizualna 7 tys. maszyn ma się zmienić – kolor niebieski będzie znacznie jaśniejszy i zestawiony z zielenią seaform. Zmieni się też logo – oprócz nowych kolorów pojawi się współczesna, spersonalizowana czcionka. Natomiast zastosowanie flagi, jako znaku firmy, ma na celu m.in. utrwalić jej wizerunek jako marki flagowej.
Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet. Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości – przekazał Michael J. Brown, Prezes i Dyrektor Generalny Euronet w komunikacie firmy.
Na pierwszy ogień to, co w internecie
Od 3 kwietnia nową identyfikację wizualną sieci Euronet można zobaczyć już na stronie internetowej firmy oraz w mediach społecznościowych.
Euronet od ponad 28 lat w Polsce
Pierwszy bankomat marki Euronet został zainstalowany w 1995 roku w warszawskim Hotelu Marriott. Od tego momentu sieć postawiła w Polsce 7 tys. maszyn i jest obecnie przewodnim partnerem krajowych banków w zakresie świadczenia usług outsourcingowych z zarządzania sieciami bankomatów i wpłatomatów.