Będzie nowa sieć marketów w Polsce. Klienci już zacierają ręce
Na polskim rynku marketów może być ciasno już teraz. Nie oznacza to jednak, że do gry nie chcą dołączyć nowi gracze. Tak jest bowiem w tym przypadku - już wkrótce w Polsce ma się pojawić nowa sieć handlowa.
Polski rynek handlu
Rynek handlowy w Polsce cały czas się zmienia. 20 lat temu dominowały na nim hipermarkety i supermarkety - część osób może jeszcze pamiętać takie sieci jak Hypernova czy Hit - zaś obecnie tę pozycję zajmują dyskonty.
Efektem tych zmian jest obecność sklepów praktycznie co kilkadziesiąt metrów, co może powodować wrażenie niemałego tłoku. Jednakże nie zraża to potencjalnych nowych graczy, którzy chcą mieć i swój kawałek handlowego tortu.
Będzie nowa sieć w Polsce
Swoje plany co do ekspansji potwierdził Aldi Nord. Decyzja może zaskakiwać - wszak ta firma jest już obecna na polskim rynku, zatem o co konkretnie chodzi z nowym dyskontem?
Jak podaje portal Interia.pl, jest to część niezwykle ambitnego planu niemieckiej sieci dyskontów. Jak zapowiedział cytowany przez serwis dyrektor generalny Aldi Torsten Hufnagel, do 2026 roku w Europie ma działać 6000 sklepów. Jest to o 700 więcej w porównaniu ze stanem obecnym.
Klienci nie mogą się doczekać
Według informacji Lebensmittel Zeitung podawanych przez Interię, Polska jest jednym z krajów, w których ma się pojawić najwięcej nowych sklepów. Nie sprecyzowano jednakże, ile konkretnie oddziałów ma się pojawić nad Wisłą.
Nie ujawniono również jakichkolwiek dodatkowych szczegółów dot. zapowiadanej nowej sieci, jak np. marka - wiadomo jedynie, że "ma się pojawić" na Starym Kontynencie. Krok Aldi jest o tyle zaskakujący, że w ostatnich miesiącach sieć wycofała się z Danii i wdrożyła nowa strukturę korporacyjną w Europie.