BiznesINFO.pl Handel Biedronka uruchamia własną aplikację. Karta w sklepie nie będzie już konieczna
Wikimedia/Mateusz Giełczyński

Biedronka uruchamia własną aplikację. Karta w sklepie nie będzie już konieczna

5 marca 2021
Autor tekstu: Radosław Święcki

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Biedronka uruchomi aplikację "Moja Biedronka"

  • Ilu klientów sieci posiada kartę "Moja Biedronka"

  • Co na chwilę obecną wiadomo o nowej aplikacji

„Moja Biedronka” ma 5 lat

„Moja Biedronka” to program lojalnościowy oferowany przez grupę Jeronimo Martins, właściciela Biedronki klientom sieci. Właściciele karty mogą liczyć na specjalne rabaty w placówkach Biedronki.

Program ten jak przypomina w komunikacie prasowym Biedronka uruchomiono we wrześniu 2016 roku, co oznacza, że za pół roku będzie on obchodził piątą rocznicę istnienia. Sieć chwali się, że z karty „Moja Biedronka” korzysta obecnie ponad 10 mln użytkowników i karta ta jest obecnie najpopularniejszym tego typu programem lojalnościowym w Polsce.

- 10 milionów użytkowników karty „Moja Biedronka” to imponująca społeczność. Dość powiedzieć, że to więcej, niż mają obywateli Izrael, Białoruś, Węgry czy Austria – chwali się w komunikacie prasowym Biedronka.

-  W województwie mazowieckim jest już ponad 1 mln użytkowników, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Słowackiego 70 w Myślenicach – aż 7 tys. posiadaczy – dodaje sieć.

W ubiegłym roku jak podaje Biedronka posiadacze karty mogli skorzystać z ponad 1500 akcji przeznaczonych dla nich. „Moja Biedronka” dawała również możliwość otrzymania dodatkowych fajniakowych naklejek przy akcji edukacyjno-lojalnościowej Gang Fajniaków .

Tymczasem może się okazać, że sama karta „Moja Biedronka” już niedługo nie będzie potrzebna.

Biedronka szykuje aplikację

Grupa Jeronimo Martins zapowiada bowiem wydanie aplikacji „Moja Biedronka”. Szczegóły w tym zakresie nie są jeszcze znane, poza tym, że będzie w niej dostępna cyfrowa wersja karty lojalnościowej. Jak zauważa Newseria.pl, będzie to ogromne udogodnienie dla klientów robiących zakupy.

Już teraz, wielu klientów często zapomina o wzięciu karty ze sobą na zakupy i przy kasie, zamiast okazać fizycznie kartę, dyktuje numer telefonu, na jaki jest ona zarejestrowana. Jak zauważa portal nie jest to zbyt rozsądne rozwiązanie, chociażby ze względu na fakt, że klienci narażają się na niechciany spam.

Ostateczna data wydania aplikacji „Moja Biedronka” nie jest jeszcze znana.

Obserwuj nas w
autor
Radosław Święcki

Redaktor Biznesinfo. Absolwent dziennikarstwa na UW. Wielbiciel politycznych biografii i zagranicznych stacji radiowych (zwłaszcza w językach, których nie rozumiem). Przed BiznesInfo związany z B2-biznes.pl, Forum Samorządowe i Magazynem THINKTANK.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat