Biedronka wprowadziła do oferty nową marką własną. Fani polskiej kuchni będą zadowoleni
Biedronka ma nową markę. Jadłowiec już w sklepach
Biedronka wprowadziła nowy brand kilka tygodni temu. Jak podaje serwis Wiadomości Handlowe, marka Jadłowiec to propozycja dla miłośników tradycyjnej polskiej kuchni i dań gotowych. Nowa marka Biedronki posiada proste, nieco rustykalne etykiety z charakterystycznymi czcionkami. Natomiast ograniczenie kolorów do trzech (biel, czerń, pomarańcz) dobrze gra z zawartością słoików.
Biedronka stawia na kuchnię polską
Biedronka zaznacza, że produkt jest wysokiej jakości, a przy produkcji nie wykorzystano substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i sztucznych barwników. Pod marką Jadłowiec klienci mogą kupić takie dania gotowe jak “Flaki wołowe po zamojsku”, “Fasolkę po bretońsku”, “Gołąbki w sosie pomidorowym” czy “Pulpety w sosie pomidorowym”.
Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Sieć rozpoczęła swoją działalność w 1995 roku. Aktualnie dyskonter posiada ponad 3000 sklepów w całym kraju.