Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Biedronka po Słodziakach i Świeżakach idzie krok dalej. Ma nowy sposób na przyciągnięcie klientów
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 06.11.2019 01:00

Biedronka po Słodziakach i Świeżakach idzie krok dalej. Ma nowy sposób na przyciągnięcie klientów

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Biedronka idzie za ciosem

Biedronka zamierza dalej budować swoją pozycję lidera wśród sieci sklepów w obszarze świeżych produktów. Skojarzenia z akcjami “Gang Słodziaków” i “Gang Świeżaków” są jak najbardziej na miejscu - obie kampanie promują zakup świeżych owoców i warzyw. Biedronka coraz bardziej poszerza swoją ofertę świeżych artykułów spożywczych. W sklepach sieci można dostać świeże owoce i warzywa, pieczywo, mięso oraz ryby. 

Biedronka sklepem roku

Jakość świeżych produktów w sklepach sieci jest doceniana nie tylko przez konsumentów, ale też ekspertów. W tym roku Biedronka została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii “Market Roku” za świeże artykuły spożywcze. Jury doceniło też sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne, takiej “Gang Słodziaków” i “Gang Świeżaków”.

Współpraca środkiem do celu

Biedronka podkreśla, że dbałość o świeżość jest priorytetem sieci od wielu lat, a efekty są zauważalne dzięki systematycznej pracy, w którą zaangażowanych jest wiele osób. W procesach kontroli uczestniczą rolnicy i dostawcy, pracownicy działu jakości i pracownicy sklepów - Świeżoznawcy. W samym 2018 roku kontrole objęły 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy zdobywają specjalistyczną wiedzę o jakości dzięki uczestniczeniu w warsztatach Szkoły Produktów Świeżych. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat szkolenia ukończyło 54 tys. pracowników.

- Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków - tłumaczy Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka.