Biedronka pracuje nad własną aplikacją. Ma zastąpić karty lojalnościowe
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Ile osób korzysta z karty Moja Biedronka
-
Dlaczego sieć handlowa zdecydowała się na zmiany
-
Jakie problemy stwarza plastikowa karta
Biedronka zmienia popularną kartę
Biedronka idzie z duchem czasu i reaguje na zmieniające się potrzeby klientów. Portal Newseria ustalił, że jednym z elementów nowej strategii ma być większa cyfryzacja, dzięki czemu model biznesowy sieci handlowej stanie się bardziej efektywny.
Na klientów czeka prawdziwa technologiczna rewolucja. Zmiany mają objąć kartę Moja Biedronka. To popularne rozwiązanie, z którego korzysta 10 mln Polaków. Biedronka wprowadziła je w 2016 r.
Dzięki karcie Moja Biedronka klienci mogą korzystać z wielu promocji. Dla przykładu w marcu 2021 r. dyskont zachęca do zakupu wybranych produktów, za które można otrzymać voucher -50 proc. na kolejne zakupy. Oferta zmienia się co dwa dni - w poniedziałek i wtorek (8-9 marca) promocją objęte będą wszystkie produkty marki Barilla i wszystkie dostępne w sklepach kosmetyki.
Mimo ewidentnych korzyści inicjatywa dyskontu obarczona jest kilkoma wadami. Obecnie program Moja Biedronka nie pozwala na skanowanie kodu kreskowego karty, co jest dość sporym utrapieniem dla klientów.
Zdaniem portalu gazeta.pl największą wady karty Moja Biedronka jest to, że trzeba ją każdorazowo przedstawiać kasjerowi przy kasie. Poza tym każdy, kto chce wziąć udział w programie musi osobiście odebrać plastikową kartę w sklepie.
Moja Biedronka przechodzi do internetu
Po zmianach karta Moja Biedronka ma być dostępna tylko w wersji wirtualnej. Dzięki temu dyskont chce zniwelować problemy, które pojawiały się przy kasach - klienci nie będą musieli każdorazowo przedstawiać karty w trakcie finalizowania zakupów.
Co więcej, będą mogli samodzielnie zakładać konta, bez konieczności odbierania karty w sklepie. Wystarczy tylko telefon i zainstalowana aplikacja, aby uzyskać dostęp do promocji.
Zmiany w programie Moja Biedronka wymuszają także aktualizację aplikacji mobilnej w celu zintegrowania karty lojalnościowej. Nowa wersja zapewne trafi do sklepów App Store i Google Play.
Niewykluczone, że modyfikacje mają związek także z niezbyt pochlebną opinią na temat aktualnej aplikacji mobilnej, figurującej pod nazwą Twoja Biedronka. Portal dobreprogramy.pl donosi, że jej ocena w sklepie Google Play to zaledwie 2,6/5. Jeszcze gorzej aplikacja wypada w App Store - 1,4/5.
Jak na razie nie wiadomo, kiedy Biedronka zmieni zasady programu. Sieć handlowa jeszcze nie przedstawiła szczegółów nowej strategii.