Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Brytyjska sieciówka podbija Polskę. Biedronka i Lidl mają nową konkurencję
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 20.09.2019 02:00

Brytyjska sieciówka podbija Polskę. Biedronka i Lidl mają nową konkurencję

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Dyskonty Dealz pochodzą z Wielkiej Brytanii. Właścicielem marki jest sieć Poundland - brytyjska firma, założona 1990 roku, która zyskała popularność dzięki tanim produktom. Na ten moment sieć zatrudnia prawie 20 tys. osób i posiada ok. 900 sklepów. Marka Dealz wkroczyła na polski rynek dopiero w 2018 roku.

Lidl i Biedronka mają nową konkurencję

Firma chce postawić na szybką ekspansję, dlatego już teraz otwiera wiele nowych placówek. W samym Poznaniu są już łącznie 3 sklepy brytyjskiej marki. Są otwierane m.in. w galeriach handlowych. Na razie sieć ma 31 obiektów w całej Polsce. 

Wygląda na to, że brytyjska firma może stać się zagrożeniem dla innych popularnych dyskontów. Dealz oferuje zarówno rzeczy znanych marek, jak i marki własnej. Łącznie w ofercie ma już ponad 3 tys. produktów różnych kategorii. Poza artykułami spożywczymi można tam znaleźć m.in. produkty do wyposażenia domu.

Do tej pory dyskonty Dealz otwarto m.in. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Bytomiu i Katowicach. Brytyjczycy planują także budowę obiektów w mniejszych miejscowościach.