BiznesINFO.pl Polska i Świat Brytyjska sieciówka podbija Polskę. Biedronka i Lidl mają nową konkurencję
Biznesinfo.pl

Brytyjska sieciówka podbija Polskę. Biedronka i Lidl mają nową konkurencję

20 września 2019

Dyskonty Dealz pochodzą z Wielkiej Brytanii. Właścicielem marki jest sieć Poundland - brytyjska firma, założona 1990 roku, która zyskała popularność dzięki tanim produktom. Na ten moment sieć zatrudnia prawie 20 tys. osób i posiada ok. 900 sklepów. Marka Dealz wkroczyła na polski rynek dopiero w 2018 roku.

Lidl i Biedronka mają nową konkurencję

Firma chce postawić na szybką ekspansję, dlatego już teraz otwiera wiele nowych placówek. W samym Poznaniu są już łącznie 3 sklepy brytyjskiej marki. Są otwierane m.in. w galeriach handlowych. Na razie sieć ma 31 obiektów w całej Polsce.

Wygląda na to, że brytyjska firma może stać się zagrożeniem dla innych popularnych dyskontów. Dealz oferuje zarówno rzeczy znanych marek, jak i marki własnej. Łącznie w ofercie ma już ponad 3 tys. produktów różnych kategorii. Poza artykułami spożywczymi można tam znaleźć m.in. produkty do wyposażenia domu.

Do tej pory dyskonty Dealz otwarto m.in. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Bytomiu i Katowicach. Brytyjczycy planują także budowę obiektów w mniejszych miejscowościach.

Obserwuj nas w
autor
Stanisław Węgrowski

Wydawca Biznesinfo. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W dziennikarstwie inspirują go sprawy społeczne, polityka, kultura oraz sport. DJ, jeden z założycieli kolektywu SONDA, działającego na warszawskiej scenie klubowej. Miłośnik zwierząt.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat