Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Dziś Biedronka wprowadza kolejny hit do sprzedaży. Przygotuj się na kolejki
Maria Glinka
Maria Glinka 27.08.2020 02:00

Dziś Biedronka wprowadza kolejny hit do sprzedaży. Przygotuj się na kolejki

Nowa seria zabawek od Biedronki
Flickr/Babij, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/

Biedronka z myślą o najmłodszych

Gang Świeżaków i Słodziaków okazał się prawdziwym sukcesem Biedronki. Sieć handlowa kontynuuje tę strategię i wprowadza Gang Fajniaków. Nowa akcja jest opatrzona hasłem "Bycie eko jest fajne!". Książka edukacyjna z Fajniakami ma zawierać podstawowe informacje dotyczące ekologii oraz wpływu człowieka na środowisko i zmiany klimatu. Jest to element szerszej kampanii proekologicznej, którą Biedronka prowadzi od lat.

Nowe maskotki będą dostępne w sklepach Biedronki już w czwartek 27 sierpnia. Wyglądem nawiązują do świata przyrody - prezentują zjawiska atmosferyczne, zwierzęta, drzewa, a nawet smog. W skład Gangu Fajniaków od Biedronki wchodzą: Chmurka Celinka, Dąb Dyzio, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Kropla Ksenia, Piesek Piotruś, Słońce Sonia, Smog Stefek oraz Ważka Wiola.

Do kiedy można skorzystać z akcji w Biedronce?

Wiadomości Handlowe przekazują, że klienci Biedronki będą mogli odbierać nowe zabawki aż do 2 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania zapasów.

W przypadku Gangu Świeżaków i Słodziaków za 15 naklejek można było otrzymać książkę, a za 40 naklejek - maskotkę. Naklejki były przyznawane po zrobieniu zakupów za co najmniej 40 zł. Na razie Biedronka nie ogłosiła jakie limity będą obowiązywać przy zabawkach z serii Fajniaków.

Przemyślana strategia Biedronki

Poprzez akcje z maskotkami i książkami Biedronka dba nie tylko o najmłodszych, ale i o własną promocję. Badanie "Brand Equity 2017" wykonane przez firmę Nielsen wskazało, że dzięki serii maskotek liczba klientów Biedronki wzrosła o 40 proc.

Business Insider Polska podaje, że w ubiegłym roku rozdano 7,2 mln maskotek oraz 620 tys. książek. Biedronka przewiduje, że kolejna akcja z zabawkami również zyska aprobatę wśród zakupowiczów.

<