Biedronka rekrutuje do pracy w nadmorskich kurortach. Sieciówka kusi wakacjami połączonymi z pracą
Biedronka łączy przyjemne z pożytecznym
Biedronka postanowiła powtórzyć akcję z poprzednich lat i prowadzi wewnętrzną rekrutację wśród pracowników na stanowiska w turystycznych miejscowościach. W tym roku zrealizowaliśmy również projekt dotyczący pracy na wakacje, którego targetem są obecni pracownicy Biedronki. Tym samym, chcemy pokazać im możliwości podjęcia zatrudnienia w miejscowości turystycznej i pogodzenia pracy z urlopem. Szczegóły tej współpracy będą niebawem widoczne w naszych mediach społecznościowych oraz w sklepach sieci Biedronka - cytuje sieć sklepów dlahandlu.pl.
Biedronka kusi pracowników elastycznymi grafikami, które pozwolą pogodzić pracę z wypoczynkiem. Ponadto, w miejscowościach turystycznych Biedronka zapewnia konkurencyjną względem innych stawkę godzinową. Ponadto, Biedronka kusi umową zlecenie i późniejszą możliwością przejścia na etat. W zeszłym roku na ochotnika zgłosiło się ok. 240 osób - podaje dlahandlu.pl.
Biedronka z ananasem
W tym roku Biedronka postanowiła iść o krok dalej i w swoje szeregi rekrutować także studentów. Sieć sklepów postawiła na ciekawe hasła i grafiki trafiające do młodych osób. Motywem przewodnim był ananas i malina. Kampania była prowadzona w sposób humorystyczny, a grafiki umieszczone zostały nie tylko na uczelniach czy social mediach, ale także na targach pracy.
W efekcie, dzięki ananasom do pracy zgłosiło się ponad 2000 tys. chętnych studentów w przeciągu dwóch tygodni.- Młodzi ludzie często dołączają do naszego zespołu sklepowego, cześć tylko na chwilę, inni decydują się zostać z nami na dłużej, ponieważ lubią szybkie tempo pracy i doceniają możliwości rozwoju zawodowego. Dlatego zapraszamy każdego do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy! - cytuje sieć sklepów dlahandlu.pl.