Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Carrefour tnie ceny jak leci. Wszystko związane z nową kampanią
Radosław Święcki
Radosław Święcki 09.01.2021 01:00

Carrefour tnie ceny jak leci. Wszystko związane z nową kampanią

Carrefour rusza z nową akcją, która zachwyci klientów sieci
wikipedia/skyblue

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Carrefour rusza z akcją "Niskie ceny jak dawniej",

  • Jakie produkty będzie można kupić taniej,

  • Jak długo potrwa kampania.

Carrefour tnie ceny

Carrefour Polska podkreśla w komunikacie prasowym, że postawił sobie za cel wprowadzenie atrakcyjniejszych cen na podstawowe artykuły. W związku z tym w czwartek 7 stycznia sieć wystartowała z nową kampanią „Ceny niskie jak dawniej” w ramach której przygotował specjalną ofertę produktów w promocyjnych cenach. Wśród nich znajdą się m.in. produkty znanych marek dostawców i marki Carrefour, artykuły ekologiczne, regionalne i lokalne.

Na tym jednak nie koniec, gdyż Carrefour Polska informuje również o obniżce cen na 1000 produktów pierwszej potrzeby, wskazanych przez klientów jako ważne dla nich i najbardziej potrzebne.

Sieć podkreśla, że klienci będą mieli „gwarancję atrakcyjnej ceny na produkty codziennej potrzeby, a koszt zakupów artykułów spożywczych, kosmetyków, chemii gospodarczej oraz karmy dla zwierząt zostanie obniżony w wyraźnie odczuwalny sposób”.

- Poprzez naszą kampanię „Ceny niskie jak dawniej” chcemy pokazać klientom naszą nową ofertę produktów w atrakcyjnych cenach, takich, jak z najlepszych pamiętanych przez nas czasów. Kampanię wspiera atrakcyjna komunikacja w mediach, odwołująca się do sentymentu i przyjemnych wspomnień – komentuje cytowany w komunikacie prasowym Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

– Ostatnie miesiące były dla naszych klientów trudne, tym bardziej więc chcemy dać im poczucie bezpieczeństwa finansowego podczas codziennych zakupów, nawiązując do cen niskich jak dawniej – dodaje.

Carrefour Polska przypomina również w komunikacie, że w ramach wdrażanej od 2018 roku strategii Transformacji Żywieniowej sieć zapewnia konsumentom stały dostęp do wysokiej jakości produktów spożywczych w przystępnych cenach, w tym świeżych warzyw i owoców od zaufanych lokalnych dostawców oraz certyfikowanych produktów bio. Produktów tych jak zapewnia Carrefour nie zabraknie w najnowszej kampanii sieci.

Jak długo potrwa kampania?

Kampania „Ceny niskie jak dawniej” jak informuje w komunikacie Carrefour Polska ma potrwać cały rok i obejmie wszystkie super- i hipermarkety oraz e-commerce Carrefour.

Przypomnijmy, że pod szyldem Carrefour Polska działa w naszym kraju w sumie ponad 900 sklepów w sześciu formach (supermarkety, hipermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe i specjalistyczne, a także sklep internetowy). Sieć jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Tagi: Carrefour