Słynna sieciówka ruszyła z nową marką. Dwa sklepy w Polsce w dwa dni
Carrefour rozszerza działalność w imię omnikanałowości
Sieć Carrefour prężnie rozwija nowy format działalności, otwierając kolejne placówki Supeco, mające stanowić połączenie dyskontów i hurtowni. Jak podają Wiadomości Handlowe, w środę i czwartek Carrefour otworzył dwa kolejne sklepy Supeco w Zgorzelcu oraz w Bogatyni. Otwarcia nowych sklepów Supeco w Polsce miały miejsce także w sierpniu.
Tym samym liczba placówek nowego formatu sieci Carrefour w kraju sięgnęła 8. Decyzja o tym, żeby w ramach jednego sklepu połączyć usługi właściwe dla dyskontów i dla hurtowni wiąże się z przyjętą przez sieć Carrefour strategią omnikanałowości (omnis: wszystko), polegającą m.in. na adresowaniu swoich usług do różnych grup odbiorców, co przekłada się na zróżnicowanie i urozmaicenie asortymentu sklepów oraz atrakcyjne ceny dla klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych.
Supeco, nowy format sieci Carrefour, rośnie w siłę
W sklepach Supeco, realizujących nowy format działalności sieci Carrefour, znajdziemy szeroki wachlarz produktów atrakcyjnych zarówno dla indywidualnych klientów przyzwyczajonych do dyskontów takich jak Lidl czy Biedronka, jak i oferty sprzedaży hurtowej wychodzące naprzeciw zapotrzebowaniu klientów, którzy sami zajmują się sprzedażą detaliczną.
Według Wiadomości Handlowych w Supeco znajdziemy produkty świeże, ale też pakowane, a ponadto alkohol, kosmetyki czy chemię domową. Dwie nowe placówki Supeco w Zgorzelcu i Bogatyni stanowią nie tylko urozmaicenie lokalnego rynku, ale także stwarzają miejsca pracy dla okolicznych mieszkańców. Sklep Supeco otwarty w piątek 18 września w Bogatyni powstał w wyniku przebudowy wcześniejszej placówki sieci Carrefour.