Carrefour i Ikea łączą siły. Klient wchodząc do sklepu może się mocno zdziwić
Carrefour i Ikea nawiązują współpracę w zakresie rozwoju sprzedaży on-line z odbiorem osobistym towarów. Póki co rozwiązanie ma charakter pilotażowy i będzie testowane przez najbliższe 3 miesiące w dwóch hiszpańskich centrach handlowych: Ciudad de la Imagen (Pozuelo de Alarcón) i centrum handlowym Los Angeles (Madryt).
Ikea i Carrefour razem
Francuska sieć sklepów wskazuje, że najnowszy projekt jest elementem strategii transformacji w handlu. Jak czytamy w Wiadomościach Handlowych, w dwóch wytypowanych do przeprowadzenia testów lokalizacjach, klienci będą mogli na sklepowych parkingach znaleźć przestrzeń oznaczoną logiem Ikei, w której będą mogli odbierać zakupy zamówione on-line.
Jak wskazują WH, zdaniem Loli Bañón, dyrektor generalnej Carrefour Property, najnowsze działanie pokazuje zaangażowanie sieci Carrefour "w ciągłe wnoszenie wartości dodanej dla klientów, a także do świadczenia przydatnych i odpowiednich usług".