Cyfrowa rewolucja w Lidlu. Koniec z papierowymi etykietami
Sieć sklepów Lidl poinformowała, że wprowadza elektroniczne cenniki. Chodzi o mniejsze zużycie papieru, a także odciążenie pracowników, informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Zmiany w Lidlu
Serwis informuje, że sieć Lidl Polska ma zamiar wprowadzić etykiety elektroniczne we wszystkich sklepach do końca sierpnia. Automatyzacja przyczyni się do zmniejszenia zaangażowania pracowników sklepu, a także do ogromnej oszczędności papieru i tuszu.
Jedzenie w Biedronce za półdarmo. Promocyjne paczki pojawią się w całej PolsceElektroniczne etykiety
Elektroniczne etykiety to wyświetlacze umieszczone przy półkach z towarami. Duże cyfry i litery sprawiają, że wszystkie informacje są dobrze widoczne.
E-cenówki są bardzo popularne na zachodzie. To rozwiązanie, które eliminuje potrzebę drukowania nowych oznaczeń, oszczędzające tym samym tusz i papier. Serwis informuje, że na same etykiety Lidl zużywa 120 ton papieru rocznie.
Nowoczesne etykiety są korzystne dla klientów, ponieważ zawsze zawierają aktualne dane, takie jak cena, kraj pochodzenia czy informacje o promocjach. Są też ogromnym ułatwieniem dla pracowników, którzy nie muszą poświęcać czasu na wymianę nieaktualnych cenówek.
Przelał 70 tys. zł za samochód. Gdy pojechał go odebrać, nie było ani samochodu, ani sprzedawcy.
E-cenówki są już z nami
Już teraz e-cenówki stosuje ponad 200 sklepów sieci, a do końca maja pojawią się w następnych 300 placówkach. Do końca sierpnia br. elektroniczne etykiety pojawią się we wszystkich sklepach Lidl.