Dzień Kobiet w Dino. Wystartowała wyjątkowa oferta
Szukasz pomysłu na upominki na Dzień Kobiet? Dino przybywa z pomocą. Już od 1 marca rusza specjalna oferta z okazji tego święta. W wyjątkowych cenach znajdziemy nie tylko kwiaty i czekoladki. Sieć przygotowała również promocje z okazji Wielkanocy. Co warto kupić teraz w Dino?
Nowa gazetka Dino. Moc kwiatów, czyli kwitnące okazje
Już w piątek, 1 marca, w Dino wystartowała specjalna oferta z okazji Dnia Kobiet. Tylko teraz w sklepach tej sieci znajdziemy piękne i tanie bukiety goździków — za jedyne 15,99 zł za bukiet przy zakupie dwóch sztuk w ramach akcji ”kupujesz — zyskujesz”. W Dino kupimy również inne ulubione kwiaty, w tym bukiet róż, 11 sztuk, za 16,99 zł, a także aż trzy rodzaje tulipanów od 17,99 zł. Możemy skusić się również na kwiat kalanchoe don (6 cm) za jedyne 4,99 zł.
Karta Moja Biedronka ma ukrytą funkcję. Dzięki niej sporo zyskaszNowa gazetka Dino. Słodkości na Dzień Kobiet
W Dino kupimy także czekoladki, do wyboru do koloru. Za bombonierkę Rafaello zapłacimy tylko 9,99 zł przy zakupie dwóch opakowań, a za czekoladę Merci tylko 4,49 zł. Oczywiście sklepie znajdziemy także tradycyjne czekoladki Merci, za 15,99 zł. Na zakupie dwóch sztuk zaoszczędzimy także kupując czekolady Ferrero Rocher i Raffaello, za 7,99 zł.
W ofercie dostępne są również słodkie truskawki, tańsze o 23%, za 9,99 zł i bombonierka Toffifee za jedyne 7,99 zł.
Nowa gazetka Dino. Świąteczna oferta na Wielkanoc
Marzec to jednak nie tylko Dzień Kobiet, ale również Wielkanoc. Mamy więc wiele okazji do świętowania, a Dino podsuwa nam z tej okazji świąteczne okazje. Już teraz klienci znajdą na sklepowych półkach zające z czekolady marki Merci za 12,99 zł oraz Milka za jedyne 4,99 zł przy zakupie dwóch sztuk. W wyjątkowych cenach kupimy również zestaw figurek z czekolady za 4,49 zł i jajka czekoladowe Millano (150g), za które zapłacimy tylko 4,99 zł.
Ten miesiąc w Dino zdecydowanie upłynie pod znakiem słodkich promocji. Wielkanocną ofertę znajdziemy również w Action — tam jednak produkty znikają w oczach. Klienci powinni się spieszyć.
źródło: marketdino.pl