EnveloBank znika z polskiego rynku. Klienci muszą być gotowi na zmiany
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Czym jest EnveloBank
-
Co zmieni się dla jego klientów
-
W jaki sposób klienci EnveloBanku muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości
EnveloBank w Bank Pocztowy
"Stabilność i doświadczenie Banku Pocztowego , mobilność i cyfrowe rozwiązania EnveloBanku w ramach jednej bankowości." - informuje na swojej stronie internetowej Bank Pocztowy. Co więcej, klienci EnveloBanku muszą się z nim pożegnać.
Bank Pocztowy w komunikacie poinformował, że klienci EnveloBanku od 11 marca muszą korzystać z jego usług. Od tego dnia logowanie następuje poprzez stronę online.pocztowy.pl oraz poprzez aplikację banku Pocztowy.
Jednocześnie dla wszystkich klientów EnveloBanku przygotowano mały przewodnik po tym, jak korzystać z usług Banku Pocztowego. "Twój identyfikator Klienta NIK i hasło dostępu do serwisu pozostaną takie same" - przestrzega Pocztowy w komunikacie i dodaje, że należy pamiętać o aktualizacji swojej aplikacji mobilnej.
Zmiany dla klientów EnveloBanku
Bank Pocztowy przestrzega, że w trakcie płatności w sklepach internetowych wciąż może być widoczne logo EnveloBanku. Klienci muszą pamiętać, że docelowo logotypem będzie Bank Pocztowy i to z niego należy korzystać.
"Jeśli do tej pory korzystałeś z bankowości EnveloBanku, przy płatności za pomocą pay-by-link, wybierz logo „EnveloBank”. Jeżeli jednak pomylisz się i wybierzesz logo Banku Pocztowego to płatność zostanie przerwana. Z góry przepraszamy za niedogodności. Pamiętaj, że w sklepach internetowych możesz również wygodnie płacić BLIK-iem" - przestrzega bank w komunikacie.
Co więcej, wszystkie informacje dotyczące EnveloBanku od tej pory znajdą się na stronie Banku Pocztowego, a wcześniejszy serwis zostanie wygaszony. Analogiczna sytuacja dotyczy profili w mediach społecznościowych.
TVN24 podaje, że nie jest wiadome ilu klientów przyciągnął EnveloBank, ale Pocztowy deklaruje, że obsłużył 1,1, mln osób.