BiznesINFO.pl Finanse EnveloBank znika z polskiego rynku. Klienci muszą być gotowi na zmiany
East News, Zofia i Marek Bazak

EnveloBank znika z polskiego rynku. Klienci muszą być gotowi na zmiany

12 marca 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest EnveloBank

  • Co zmieni się dla jego klientów

  • W jaki sposób klienci EnveloBanku muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości

EnveloBank w Bank Pocztowy

"Stabilność i doświadczenie Banku Pocztowego , mobilność i cyfrowe rozwiązania EnveloBanku w ramach jednej bankowości." - informuje na swojej stronie internetowej Bank Pocztowy. Co więcej, klienci EnveloBanku muszą się z nim pożegnać.

Bank Pocztowy w komunikacie poinformował, że klienci EnveloBanku od 11 marca muszą korzystać z jego usług. Od tego dnia logowanie następuje poprzez stronę online.pocztowy.pl oraz poprzez aplikację banku Pocztowy.

Jednocześnie dla wszystkich klientów EnveloBanku przygotowano mały przewodnik po tym, jak korzystać z usług Banku Pocztowego. "Twój identyfikator Klienta NIK i hasło dostępu do serwisu pozostaną takie same" - przestrzega Pocztowy w komunikacie i dodaje, że należy pamiętać o aktualizacji swojej aplikacji mobilnej.

Zmiany dla klientów EnveloBanku

Bank Pocztowy przestrzega, że w trakcie płatności w sklepach internetowych wciąż może być widoczne logo EnveloBanku. Klienci muszą pamiętać, że docelowo logotypem będzie Bank Pocztowy i to z niego należy korzystać.

"Jeśli do tej pory korzystałeś z bankowości EnveloBanku, przy płatności za pomocą pay-by-link, wybierz logo „EnveloBank”. Jeżeli jednak pomylisz się i wybierzesz logo Banku Pocztowego to płatność zostanie przerwana. Z góry przepraszamy za niedogodności. Pamiętaj, że w sklepach internetowych możesz również wygodnie płacić BLIK-iem" - przestrzega bank w komunikacie.

Co więcej, wszystkie informacje dotyczące EnveloBanku od tej pory znajdą się na stronie Banku Pocztowego, a wcześniejszy serwis zostanie wygaszony. Analogiczna sytuacja dotyczy profili w mediach społecznościowych.

TVN24 podaje, że nie jest wiadome ilu klientów przyciągnął EnveloBank, ale Pocztowy deklaruje, że obsłużył 1,1, mln osób.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat