Hit Primarka wycofany ze sprzedaży. Sieć wydała pilny komunikat
Polscy klienci sieci Primark powinni zachować czujność. Ze sprzedaży zostały wycofane produkty, po które jeszcze niedawno ustawiały się długie kolejki. Sprawa jest tym bardziej poważna, że chodzi o artykuły dla najmłodszych. Rodzice powinni jak najszybciej sprawdzić, czy ich dziecko nie ma tego w swoim pokoju.
Primark ostrzega: produkt nie powinien trafić do sprzedaży
Chociaż sieć Primark ma obecnie w Polsce zaledwie siedem sklepów, cieszy się niezwykłą popularnością. Założona w Irlandii spółka pojawiła się w naszym kraju w sierpniu 2020 roku i od tego czasu niezmiennie przyciąga klientów światowymi markami odzieży, kosmetyków i dodatków w niskich cenach.
W ofercie sklepów Primark znajdziemy także artykuły dla dzieci i to właśnie jednego z nich dotyczył wydany ostatnio komunikat. Sieć poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży popularnych torebek, ponieważ te “nie spełniają wysokich norm bezpieczeństwa”. Co powinni zrobić klienci?
Te torebki były hitem. Teraz Primark wycofuje je ze sklepów
Chodzi dokładnie o dwa modele pluszowych torebek, które pokochali najmłodsi klienci sklepu. Były dostępne w sprzedaży od 15 marca do sierpnia bieżącego roku, dlatego wielu Polaków może je mieć w swoim domu. Ze sprzedaży zostały wycofane modele:
- Stitch (Primark® DTR Plush Bag Stitch) o numerze Kimball 2056301
- Andzia (Primark® DTR Plush Bag Angel) o numerze Kimball 9270801.
Sieć tłumaczy swoją decyzję wykryciem potencjalnego niebezpieczeństwa, które wynika z niedopracowania zamka błyskawicznego. “Zamek może odłączyć się od produktu i potencjalne stwarzać ryzyko zadławienia lub połknięcia”, wyjaśnia Primark w oficjalnym komunikacie.
Primark przeprasza i zwraca pieniądze
Bardzo nam przykro z powodu jakiegokolwiek niepokoju lub niedogodności, które może to spowodować — czytamy w informacji o wycofaniu produktu.
Co powinni zrobić klienci, którzy zdążyli już nabyć ww. torebki? Sieć apeluje do konsumentów, by zwrócili je do dowolnej placówki Primark. Dodatkowo sklep obiecuje pełny zwrot kosztów, bez konieczności okazania paragonu za ten zakup, dlatego wszyscy konsumenci mogą liczyć na to, że odzyskają swoje pieniądze. Wiadomość o konieczności zwrotu produktu przekazał również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).