Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Iggy Pop reklamuje browar Palikota. Piwo dostępne w Żabce
Radosław Święcki
Radosław Święcki 26.03.2021 01:00

Iggy Pop reklamuje browar Palikota. Piwo dostępne w Żabce

Iggy Pop reklamuje nowe polskie piwo
wikimedia/Henryk Borawski

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Iggy Pop reklamuje nowe polskie piwo

  • Który utwór muzyka został wykorzystany w kampanii

  • Którego polskiego wokalistę Pop zapraszał na urodziny

Iggy Pop reklamuje polskie piwo

Iggy Pop, jeden z pionierów punk rocka reklamuje nowe polskie piwo Tenczynek Marakuja. Premierze rynkowej browaru ma towarzyszyć kampania #NieWstydźSię!, która jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach i zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej sprawie. Twarzą kampanii został właśnie legendarny amerykański muzyk.

- Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka – podkreśla Janusz Palikot, były polityk, obecnie inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek w jego obecnym kształcie, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl.

- A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach – dodaje Palikot.

Tenczynek Marakuja jak podaje portal to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

W ramach kampanii pojawi się klip, którego ścieżkę dźwiękową będzie stanowił fragment jednego z największych hitów Iggy’ego Popa „“The Passenger”, który miał premierę w 1977 roku i pojawił się na jednym z pierwszych solowych krążków muzyka „ Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona, powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Dlaczego spośród licznych przebojów Popa wybrano właśnie ten? Ma on jak podają wiadomoscihandlowe.pl pomóc w przełamaniu stereotypów związanych z piwami smakowymi.

Piwo tylko w Żabkach

Tenczynek Marakuja pojawi się w sprzedaży 31 marca. Piwo będzie dostępne jedynie w sklepach Żabka (produkt w pojemności 330 ml, z kolei produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także w sklepie firmowym Browaru Tenczynek).

Obchodzący w kwietniu swoje 74 urodziny Iggy Pop nazywany jest „ojcem chrzestnym” punka. Karierę zaczynał pod koniec lat 60’ w zespole The Stooges, którego był wokalistą i liderem. Muzyk słynął z prowokacyjnych zachowań na scenie, co wyrażało się m.in. niecenzuralnymi odzywkami, okaleczaniem a nawet obnażaniem.

W 1977 roku Iggy Pop zaczął solową karierę. Nagrał niemal 20 płyt. Ostatnia pod nazwą „Free” ukazała sie w 2019 roku. Znalazł się na niej m.in. cover „We are the people” Lou Reeda.

Znajomością z muzykiem może poszczycić się popularny polski wokalista Robert Gawliński. Lider Wilków został nawet zaproszony na jedną z imprez urodzinowych Iggy’ego Popa.

Tagi: Żabka