Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci stracili dostęp do bankowości mobilnej i internetowej
ING Bank Śląski nie działa
Klienci ING Banku Śląskiego mierzą się z potężną awarią. Nie mogą korzystać z usług bankowości mobilnej ani internetowej, a także systemu maklerskiego.
"Nie można zalogować się do serwisu ING cały czas jest komunikat o błędnym haśle. To samo z aplikacją mobilną, loguje się odciskiem palca komunikat o błędnym haśle. Infolinia banku martwa jest komunikat, że nie można wykonać połączenia" - napisał do redakcji jeden z czytelników portalu bankier.pl.
Awaria w ING Banku Śląskim
Awaria w ING miała rozpocząć się po godzinie 8 rano. Zaraz potem na skrzynkę portalu zaczęły spływać wiadomości od zdezorientowanych klientów banku, którzy stracili dostęp do e-bankowości mobilnej i internetowej.
Niedługo później, bo po 9 na awarię zaczęli skarżyć się także klienci modułu Makler w ING. To już kolejny problem z kontem maklerskim w ING w tym tygodniu. O ostatniej awarii pisano w poniedziałek 1 marca.
"W środę 3 marca pomiędzy godziną 7:50 a 8:30 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. W tym czasie utrudnione było logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, część funkcji była niedostępna. Mogły również występować problemy z płatnościami kartą i internetowymi (w tym Blikiem)" – informuje ING Bank Śląski w komunikacie.
Jak podaje biuro prasowe ING "Niektórzy klienci nadal mogą nie widzieć stanu swoich kont po uruchomieniu aplikacji. Aby się zalogować, użyj przycisku w prawym górnym rogu ekranu. Wszystkie konta i pieniądze są bezpieczne, stan kont zobaczysz po zalogowaniu.Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu i przywróceniem stanu kont przed logowaniem" - czytamy w komentarzu ING.
Aktualizacja: ING Bank Śląski zapewnia, że wszystkie usługi powinny już działać prawidłowo.