Awaria banków koszmarem tysięcy Polaków. Klienci ING, mBanku i Santandera muszą uzbroić się w cierpliwość
ING, mBank i Santander z awarią
Bank ING poinformował za pośrednictwem mediów społeczniościowych o awarii. “Zmagamy się od kilkudziesięciu minut z trudnościami zalogowania się do Mojego ING i jego spowolnionym działaniem. Logowanie powinno być już jednak możliwe. Przepraszamy za utrudnienia” - napisano w komunikacie na Twitterze.
mBank także poinformował o usterce. “W tej chwili możecie mieć problem z zalogowaniem do aplikacji i serwisu transakcyjnego. Nie skorzystacie też z BLIK-a, dlatego korzystajcie z kart. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy was informować na bieżąco. Przepraszamy za utrudnienia” - czytamy w komunikacie na Twitterze.
mBank poinformował po 13, że serwis transakcyjny został już uruchomiony. Trwają jeszcze prace nad przywróceniem aplikacji mobilnej.
Natomiast Santander Bank o problemach technicznych napisał na swojej stronie internetowej. “Dla części klientów mogą obecnie występować utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad ich usunięciem” - napisano w oświadczeniu.