Apple wprowadza poważną zmianę. Twój iPhone będzie wyświetlał ci nowe powiadomienia
iPhone wyświetli reklamy na ekranie
iPhone będzie miał możliwość wysyłania powiadomień z reklamami wszystkim aplikacjom na telefonie – to kolejna innowacja, którą wprowadza Apple. Nie będzie to jednak oznaczało, że nasze urządzenie pogrąży się w otchłani reklam – aby notyfikacje pojawiały się na ekranie, użytkownik będzie musiał każdorazowo wyrazić na to zgodę.
Nowa funkcja ma stanowić rozszerzenie zakresu promowanych produktów. Jak dotąd Apple reklamował jedynie własne produkty i usługi, a dzięki tej zmianie odbiorca będzie mógł przyjrzeć się innym nowym ofertom czy najbardziej korzystnym promocjom – pisze next.gazeta.pl.
Apple wychodzi na prostą
Ostatni czas nie należał do najbardziej korzystnych dla Apple, szczególnie w sensie finansowym. W związku z celowym spowalnianiem urządzeń, bez wiedzy użytkowników, firma będzie musiała zapłacić od 310 do 500 mln dolarów.
W celu uniknięcia podobnych sytuacji podjęto decyzję o zmianie polityki. Nowa koncepcja oparta była o sporadyczne wyświetlanie reklam. Jednak to podejście zostało szybko skrytykowane, ponieważ promowało jedynie produkty i usługi firmy Apple. Aby uniknąć oskarżeń ze strony innych korporacji polityka firmy musiała się zmienić. Stąd wywodzi się nowa formuła powiadomień akceptowanych samodzielnie przez odbiorcę.
Rekordowe wyniki
Apple to korporacja, która dba o nieustanne wprowadzanie nowych technologii do powszechnego obiegu. Wypuszczenie na rynek nowego IPhone stanowi prawdziwe wydarzenie dla wielbicieli marki. Nie inaczej było w trzech ostatnich miesiącach 2019 r., kiedy w związku z premierą najnowszego modelu telefonu, zyski osiągnęły rekordową skalę. Na samej sprzedaży telefonów Apple zarobił prawie 56 mld dolarów.
Łączne zyski firmy w tym kwartalne są szacowane na 91,8 mld dolarów. Ta ogromna suma stanowi wzrost o prawie 8 mld dolarów w porównaniu z analogicznym okres w 2018 r. – pisze money.pl.