Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Praca > Jaki biznes w Warszawie? Co się opłaca robić w stolicy
Paulina Musianek
Paulina Musianek 16.07.2019 02:00

Jaki biznes w Warszawie? Co się opłaca robić w stolicy

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Jaki biznes w Warszawie warto otworzyć? Duże miasta żyją wielkimi pomysłami, a niektóre z nich mogą dotyczyć założenia małej firmy. Warszawa, czy inne miasta wojewódzkie mogą być świetnym środowiskiem dla początkujących firm. 

Jaki biznes w Warszawie? 5 pomysłów

1. Food track

Bar na 4 kółkach to bardzo kuszący pomysł na biznes. Wymaga zdobycia kilku pozwoleń, jednak daje swobodę przemieszczania się tam, gdzie może być najwięcej klientów chętnych na zjedzenie czegoś dobrego. Perspektywa “mobilnej firmy” przyciąga kolejnych przedsiębiorców, którzy jednak zgodnie twierdzą, że to wymagający i uzależniony od pogody biznes.

2. Planowanie wydarzenia

Planowanie wydarzeń to coś, za co ludzie są gotowi zapłacić naprawdę niezłe pieniądze, szczególnie w Warszawie. Kiedy ktoś organizuje wydarzenie, po prostu chcą cieszyć się imprezą z resztą swoich gości i nie spędzać czasu w kuchni przygotowując jedzenie lub bawiąc się aranżacją i dekoracją miejsca zabawy. Dlatego planista imprez to świetny pomysł na biznes w dużym mieście, gdzie zawsze dużo się dzieje. Wraz ze swoim zespołem będziecie planować menu, dekoracje, napoje i cały przebieg imprezy. Reklama w mediach społecznościowych ze zdjęciami z poprzednich wydarzeń z pewnością pomoże w rozwoju Twojej firmy.

3. Warsztat samochodowy

Wielu warszawskich kierowców skarży się na problem z warsztatami samochodowymi. Najgorzej sytuacja wygląda w dzielnicach, które intensywnie się rozbudowują, np. Białołęce czy Ursusie. Do otwarcia własnego warsztatu nie trzeba mieć specjalnych uprawnień, a taką firmę można otworzyć w swoim garażu, o ile spełnia techniczne wymogi. 

4. Specjalista od marketingu internetowego i social mediów

Każda firma potrzebuje dzisiaj marketingu i osoby, która obsługuje media społecznościowe, ale nie każdą firmę stać na to, żeby zatrudnić do tego specjalistów na stałe, dlatego outsourcing takich zadań jest ostatnio tak popularny, a firm oferujących takie usługi wcale nie jest tak dużo.