Już niebawem niemiecki gigant wkroczy na polski rynek. Chce przyciągnąć klientów niskimi cenami
Najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech – Woolworth – już niebawem wkroczy do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. W tym samym miesiącu pojawią się placówki również w innych miastach. W Sieci mówi się o nowej konkurencji dla Pepco czy Action. Połowa artykułów dostępnych w ofercie, czyli ok. 4 tys. produktów, kosztuje mniej niż 3 euro – informuje portal dlahandlu.pl.
Pierwsze otwarcia już niebawem
Niemiecka sieć handlowa zapowiedziała pierwsze otwarcie swojego sklepu na 8 maja – będzie to miało miejsce w krakowskim parku handlowym Atut Galicyjska. Już kilka dni później, bo 12 maja Woolworth otworzy się w Poznaniu przy ul. Aleje Solidarności 47, a 26 maja w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 4. Na tym jednak się nie skończy, gdyż jeszcze w tym roku firma chce otworzyć kolejne punkty. Planowo liczba sklepów ma wzrastać o 15-20 placówek w ciągu roku. W perspektywie średnioterminowej w Europie powstanie 5 tys. domów i punktów handlowych, a tylko w Polsce znajdzie się 1000 sklepów tej marki.
Sieć chce skusić klientów dobrą jakością i niskimi cenami
Mamy dla tutejszych konsumentów ponad 8 tys. dobrej jakości artykułów w niskich cenach. I chcemy od samego początku dystrybuować nasze oferty do polskich klientów w sposób ukierunkowany. Dlatego bardzo ważna jest dla nas współpraca z liderem rynku w zakresie cyfrowej komunikacji ofertowej, jakim jest Grupa Blix. Ta firma to nr 1 w Polsce zarówno pod względem zasięgu, jak i liczby aktywnych użytkowników (chodzi o publikację i promocję gazetek sieci – dop. red.) – przekazał Ruben Schmitz, Kierownik Działu Marketingu sieci Woolworth na łamach serwisu dlahandlu.pl.
Firma ma do zaoferowania klientom artykuły codziennego użytku, dodatki wnętrzarskie, odzież i obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci, torby, walizki, artykuły papiernicze, zabawki i produkty dla zwierząt. Łącznie jest to ok. 8 tys. artykułów, z czego połowa z nich kosztuje mniej niż 3 euro (czyli niecałe 14 zł).
Długoletnie doświadczenie
Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji – podkreślił Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska w komunikacie nadesłanym do redakcji Biznesinfo.
Ruszyła słynna promocja w Biedronce. Niektórzy mają wątpliwości, czy jest zgodna z prawem.