Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Już za 2 dni Kaufland odpali promocję, która ściągnie do sklepów tysiące ludzi. Grudzień zapowiada się gorąco
Maria Glinka
Maria Glinka 10.12.2020 01:00

Już za 2 dni Kaufland odpali promocję, która ściągnie do sklepów tysiące ludzi. Grudzień zapowiada się gorąco

Kaufland przygotował specjalną promocję
Wikipedia/RickRichards, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=67344578

Z TEGO ARTYKUŁU DOWIESZ SIĘ

  • Jaką promocją przygotował Kaufland na najbliższy weekend

  • Jakie są zasady akcji

  • Które sklepy również oferowały podobne promocje

Kaufland liczy na tłumy klientów już w ten weekend

Kaufland powraca z wyjątkową promocją, która cieszyła się dużym zainteresowaniem w okresie letnim. Przez dwa dni (w sobotę 12 grudnia oraz niedzielę handlową 13 grudnia) klienci sklepu będą mogli zakupić 10 butelek piwa, płacąc jedynie za 6. Tym samym w gratisie otrzymają 4 sztuki napoju.

Kaufland zwraca uwagę, że z promocji będzie można skorzystać tylko dwukrotnie. Oznacza to, że łącznie sieć sprezentuje co najwyżej 8 butelek napoju (przy zakupie 20).

Oferta sprzedażowa Kauflandu jest jednak ograniczona. Radio Zet podaje, że w najbliższy weekend za darmo będzie można dostać tylko piwo Kasztelan Niepasteryzowane Świeże.

W zasadach akcji Kaufland doprecyzowuje, że klient, który zakupi ponad 20 butelek Kasztelana jednocześnie, nie będzie mógł liczyć na rabat. W takiej sytuacji trzeba zapłacić za wszystkie piwa w regularnej cenie.

Warto pamiętać, że butelki zwrotne, w których znajduje się napój alkoholowy, są płatne. Po wypiciu zawartości będzie można je oddać i otrzymać zwrot wpłaconej kaucji.

Kaufland śladem Lidla i Biedronki

Promocje na piwo to jedne z najbardziej popularnych metod zdobywania zaufania klientów. W tym roku akcji rabatowych na butelki z alkoholem było wyjątkowo dużo. Atrakcyjne oferty oferowała m.in. Biedronka czy Lidl. Wszystkie akcje organizowane przez niemiecką sieć handlową były opatrzone hasłem „8 piw w cenie 4” lub „16 piw w cenie 8”.

Choć sklepy zdecydowały się na podobną strategię, to wdrożyły inne zasady akcji rabatowych. Promocje w Kauflandzie są kierowane do wszystkich klientów. Skorzystanie z rabatu nie jest uzależnione od posiadania specjalnych kodów czy aplikacji na telefonie. Takie zasady obowiązywały w trakcie akcji butelkowych w Lidlu.

Kaufland, chcąc podążać za trendami wyznaczanymi przez konkurencję, zdecydowały się na rabaty nie tylko latem, ale i jesienią. Wrześniowa promocja była skierowana przede wszystkim do studentów, którzy w trakcie ostatniego weekendu wakacji mogli zakupić piwa Żywiec z Grupy Żywiec w ofercie 10 butelek w cenie 6.

Kaufland to sieć hipermarketów, która należy do niemieckiej Grupy Schwarz. Sklep zadebiutował za naszą zachodnią granicą w połowie lat 80. Sieć jest obecna w Polsce od 2001 r. Według wyliczeń ze stycznia 2020 r. w naszym kraju działa 213 sklepów pod szyldem Kaufland.

Sieć przymierza się przejęcia części sklepów Tesco, które mieszczą się w Polsce. Zgodę na transakcję wyraził już UOKiK.