Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Kaufland uruchomił w czwartek wielką akcję. Sieciówka kusi punktami Payback
Radosław Święcki
Radosław Święcki 11.03.2021 01:00

Kaufland uruchomił w czwartek wielką akcję. Sieciówka kusi punktami Payback

Kaufland rusza z nową akcją. Potrwa do Wielkanocy
Wikimedia/Ing.Mgr.Jozef Kotulič

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kaufland uruchomił w czwartek akcję "Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback”

  • Jakie są warunki wzięcia w niej udziału

  • Do kiedy potrwa konkurs

Kaufland kusi punktami Payback

11 marca Kaufland uruchomił akcję pod hasłem „Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback”.

Udział w akcji, jak podaje serwis dlahandlu.pl, mogą wziąć udział wszyscy posiadacze zarejestrowanych kart PAYBACK. Warunkiem koniecznym jest aktywowanie w okresie trwania konkursu co najmniej jednego kuponu oznaczonego w aplikacji lub na kuponie papierowym jako Złote Jajo.

Nagrodę główną, czyli 10 000 punktów PAYBACK, otrzyma aż 2 000 uczestników, którym uda się zgromadzić najwięcej punktów PAYBACK. Standardowo za każde wydane 3 zł przysługuje 1 punkt.

Portal zwraca uwagę, że w aktualnej gazetce promocyjnej sieci, przy wielu produktach pojawiły się dodatkowe oznaczenia – kolorowe jajka. Wskazują one artykuły, za które otrzymuje się nawet do 2 000 bonusowych punktów PAYBACK, a także te zwiększające liczbę przysługujących punktów aż dziesięciokrotnie.

Innym sposobem na sprawne zbieranie punktów, a tym samym zwiększenie szans na wygraną w konkursie, jest regularne korzystanie z kuponów dostępnych w aplikacji PAYBACK bądź otrzymanych wraz z paragonem za zakupy w sklepach Kaufland.

Ponadto sieć przygotowała dla wszystkich klientów korzystających z zarejestrowanej karty PAYBACK atrakcyjną ofertę. Wystarczy, że klienci okażą zarejestrowaną kartę przy kasie, a będą mogli uzyskać rabat na wybrane artykuły (lista produktów dostępnych w obniżonych cenach znajduje się w aktualnej gazetce sieci, a także na jej stronie internetowej).

PAYBACK, jak przypomina serwis Business Insider Polska, rozpoczął w naszym kraju działalność jesienią 2009 roku. Byliśmy pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym niemiecki program został uruchomiony. Korzystanie z PAYBACK jest możliwe zarówno za pomocą karty plastikowej jak i aplikacji. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty w kilku sklepach stacjonarnych i wielu sklepach internetowych. Poza Kauflandem partnerami programu są m.in. kina sieci Multikino czy stacje paliw BP. Obecnie z programu PAYBACK korzysta ok. 8 mln aktywnych użytkowników.

Konkurs do Wielkanocy

Konkurs „Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback”, który Kaufland uruchomił w czwartek potrwa do soboty 3 kwietnia, co oznacza, że zakończy się tuż przed Wielkanocą.

Symbolem Wielkanocy są jajka. Warto więc przypomnieć o niedawnej decyzji sieci Kaufland o przyspieszeniu procesu wycofywania jaj z chowu klatkowego. Pierwotnie miało to nastąpić w perspektywie najbliższych czterech lat. Jednak w trosce o dobrostan kur niosek sieć podjęła rozmowy z partnerami i planuje dążyć do tego, aby tzw. trójki już na początku przyszłego roku zostały zastąpione w asortymencie sklepu przez jaja pochodzące z chowu ściółkowego, ekologicznego lub z wolnego wybiegu.

Tagi: Kaufland