BiznesINFO.pl Finanse Klienci banku Santander nie zalogują się przez profil zaufany. Serwis czasowo wyłączony
Biznesinfo

Klienci banku Santander nie zalogują się przez profil zaufany. Serwis czasowo wyłączony

18 marca 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

Klienci banku Santander mogą napotkać utrudnienia podczas logowania się na swoje konto poprzez profil zaufany. Ukazuje się wówczas komunikat o czasowej niedostępności serwisu.

Czasowe utrudnienia dla klientów banku Santander

Komunikat o czasowej niedostępności serwisu (jego screen publikujemy poniżej) pojawia się podczas logowania na konto bankowe za pośrednictwem profilu zaufanego. Standardowo użytkownik jest proszony o późniejsze wykonanie ponownej próby logowania.

Image_20230318_151836.png

Przerwa 19 marca

Na swojej stronie internetowej Santander informuje, że w niedzielę 19 marca w godz. od 2:00 do 6:00 nie będą działać bankomaty/wpłatomaty. Pozostałe usługi takie jak bankowość internetowa, aplikacja mobilna, przelewy natychmiastowe, karty, BLIK i konto Santader powinny funkcjonować bez zastrzeżeń.

Przypomnijmy, że z usług banku korzysta w skali kraju kilka milionów osób (w 2019 roku klientami Santandera było prawie 5 mln Polaków).

Sprzedajesz online? Uważaj na fałszywe wiadomości

Ostatnimi czasy bank przestrzega swoich klientów przed wyłudzeniami pieniędzy, jakie mają miejsce na platformie Vinted. W fałszywych wiadomościach przestępcy informują kupujących, że kupili przedmiot, a Ty, jako sprzedawca, musisz teraz potwierdzić transakcję – specjalną instrukcję wysyłają oddzielną wiadomością e-mail.

Zrzut ekranu 2023-03-18 o 15.46.57.png

Santander wyjaśnia, iż link prowadzi do fałszywej strony internetowej, która do złudzenia przypomina prawdziwą stronę pośrednika płatności lub stronę banku. W ten sposób przestępcy próbują wyłudzić informacje o karcie płatniczej, login i hasło do bankowości czy też numer PESEL. Ostatnim krokiem jest przejęcie Twoich smsKodów, które ułatwią oszustom dostęp Twoich pieniędzy – przestrzega bank.

Zrzut ekranu 2023-03-18 o 15.50.11.png

Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat