Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Klienci zaniepokojeni. Zakupy w tym dyskoncie staną się trudniejsze
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 23.07.2024 16:01

Klienci zaniepokojeni. Zakupy w tym dyskoncie staną się trudniejsze

sklep
Fot. Pixabay/kc0uvb

Każdy z nas ma swój ulubiony sklep. Biedronkę, Lidla, Aldi, Dino czy Kauflanda. Różnią się cenami, asortymentem i ofertami specjalnymi, wiele je jednak łączy. Teraz jedna z sieci zamierza zrezygnować z podstawowej usługi. Dla wielu klientów może to oznaczać kłopoty.

Spożywczy gigant zrywa z tradycją

W dobie coraz wyższych cen, które zapłacimy nawet za najbardziej podstawowe produkty, przeceny stały się w oczach klientów jeszcze bardziej atrakcyjne. Nierzadko sprawdzamy je jeszcze przed wyjściem z domu. Dla wielu Polaków podstawowym źródłem wiedzy o specjalnej ofercie ulubionego sklepu od lat pozostają tzw. gazetki. Teraz jednak jedna z sieci zamierza z nich zrezygnować. Oczywiście, oferta nadal będzie aktualizowana na stronie sklepu, część klientów, zwłaszcza wśród osób starszych, może uznać to jednak za spore utrudnienie w codziennych zakupach. Gazetki miałyby zniknąć już w sierpniu, mamy jednak również dobrą informację.
 

To oni donoszą najczęściej. Skarbówka zdradza, na kogo powinieneś uważać

Klienci bez dostępu do promocji?

Dyskont, który zdecydował się na taki krok, to Aldi. Obecnie sieć posiada około 300 sklepów w całej Polsce, a w tym roku zamierza otworzyć kolejne 60 placówek. Najwyraźniej Aldi nie przewiduje, by ograniczenie informacji o przecenach miało negatywnie wpłynąć na pozycję marki na rynku.

Ponadto, sieć działa w ośmiu krajach europejskich poza Polską, m.in. w Niemczech. Właśnie tam mają ruszyć testy w zakresie wycofania gazetek. Decyzja ta, jak informuje serwis dlahandlu.pl, ma stanowić krok w stronę zrównoważonego rozwoju. Gazetki mają bowiem ponad 30 stron, są zatem niemal dwukrotnie obszerniejsze niż broszury konkurencji.
 

Jak sprawdzić aktualną ofertę Aldi?

Oczywiście, klienci nie stracą całkowitego dostępu do informacji o nowych przecenach. Zamiast papierowej broszury, mają otrzymywać informacje drogą elektroniczną, np. dzięki aplikacji WhatsApp, będą mieć również możliwość sprawdzenia oferty na stronie aldi.pl. O najnowszych przecenach będziemy również niezmiennie informować w naszym serwisie.

Na przykład w tym tygodniu klienci Aldi mają okazję kupić wodę mineralną niegazowaną Cisowianka za jedyne 1,59 zł albo kawę rozpuszczalną Dallmayr, tańszą aż o 13 zł! Do soboty, 27 lipca, do sklepu warto wybrać się także po ser Gouda oraz Edam, wiele rodzajów makaronu do wyboru czy sosy i przetwory pomidorowe — wszystkie kupimy aż o 30% taniej!