Koniec z papierowymi cenówkami. Kolejna sieć sklepów stawia na nowoczesność
Serwis rp.pl informuje, że kolejna duża sieć sklepów wprowadza zmiany, które będą odczuwalne dla klientów. Chodzi o elektroniczne etykiety cenowe.
Auchan otwiera się na nowe
Serwis podaje, że kilka miesięcy temu w trzech sklepach Auchan testowano etykiety elektroniczne, a teraz sieć przechodzi do pełnego wdrożenia tego systemu w kolejnych 29 punktach. Jednym z nich jest flagowy hipermarket Auchan w Piasecznie. Łącznie do końca lipca 2023 r. nowy system będzie funkcjonował w 32 placówkach.
Elektroniczne etykiety
Serwis informuje, że zastosowany w sklepach system pozwala na zmianę do 10 tys. cen w ciągu godziny. Zmiany wprowadzane są automatycznie, bo każda etykieta połączona jest poprzez Wi-Fi z systemem zarządzania towarami Auchan.
Wiele korzyści
Przejście na elektroniczne etykiety przyniesie korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i kupujących. Ci pierwsi zaoszczędzą wiele czasu i kosztów związanych z wymianą papierowych etykiet, czy sprawdzaniem ich aktualności.
Klienci natomiast będą mieli dostęp do aktualnych cen i promocji. Serwis podaje, że nowoczesne “cenówki” będą odpowiednio podświetlone, a także wyposażone w technologię NFC. Pozwoli to klientom na dokładne sprawdzenie szczegółowych informacji o wybranym produkcie.
Nie tylko Auchan podejmuje takie kroki
W kwietniu informowaliśmy o tym, że Lidl również wprowadza nowoczesne “cenówki”. Do końca maja br. system elektronicznych etykiet ma pojawić się w niemal 300 sklepach Lidl, a do końca sierpnia br. planowane jest jego wprowadzenie we wszystkich sklepach sieci.