Lidl znów zaskakuje. Sieciówka wprowadza do swojej oferty produkty, których jeszcze nie było
Lidl zmienia się dla klientów
Lidl reaguje na zmieniające się trendy żywieniowe Polaków, którzy coraz częściej sięgają po produkty roślinne. W ankiecie przeprowadzonej przez IBRIS aż 57,8 proc. respondentów zadeklarowało ograniczenie spożycia mięsa. Dlatego też popularny w Polsce Lidl stawia na nowe wegetariańskie i wegańskie produkty.
Od 6 lipca na sklepowych półkach w Lidlu można znaleźć towary Wege Sióstr, niedostępne wcześniej w dużych marketach. Marka oferuje całą gamę ręcznie wytwarzanych artykułów serowych produkcji roślinnej bogatych w kultury bakterii. Przy okazji Lidl oferuje produkty marki Next Level np. wegańskie burgery i kotlety mielone w nowych, niższych cenach (do 20 proc.).
Najnowsza promocja w Lidlu to rozwinięcie długofalowej strategii opartej na szerokim wachlarzu produktów wegańskich i wegetariańskich. Analiza przeprowadzona na przełomie 2019 i 2020 r. przez RoślinnieJemy we współpracy z Fundacją Alberta Schweitzera wskazała, że Lidl jest liderem w kontekście dostępności produktów roślinnych wśród sklepów w swoim formacie. Badaniu poddano łącznie 14 największych sieci handlowych w całej Polsce - podają wiadomoscihandlowe.pl.
Lidl oferuje różne kategorie produktów w wersji roślinnej (jogurty, śmietany, mleka, mięso, desery) od wielu producentów (Vemondo, Kania, Luxury Food, Soligrano).