Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Koniec walk w sklepach o popularne produkty, będziesz mógł je zarezerwować. Lidl wyszedł z genialnym pomysłem
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 10.05.2020 02:00

Koniec walk w sklepach o popularne produkty, będziesz mógł je zarezerwować. Lidl wyszedł z genialnym pomysłem

By WrS.tm.pl - Praca własna, Domena publiczna, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=88991032
By WrS.tm.pl - Praca własna, Domena publiczna, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=88991032

Lidl wprowadza nową usługę

O nowym rozwiązaniu szykowanym przez sieć Lidl poinformował serwis Antyweb.pl. Choć Lidl nie opublikował jeszcze oficjalnej informacji prasowej na temat nowej usługi, to zaczął rozsyłać do zalogowanych klientów komunikat o zmianie regulaminu Moje Konto Lidl.

W komunikacie sieci Lidl możemy przeczytać, że od 24 maja 2020 roku zacznie obowiązywać zmieniony regulamin usługi Moje Konto Lidl. Do najważniejszych zmian należy rozszerzenie funkcjonalności Mojego Konta Lidl o nowe rozwiązanie. Sieć szykuje serwis internetowy przeznaczony do rezerwacji produktów w swoich sklepach stacjonarnych. 

Lidl umożliwia rezerwacje produktów

Nowy serwis sieci Lidl ma działać pod adresem rezerwuj.lidl.pl. Póki co strona nie działa, a poza komunikatem w związku z regulaminem nie przekazano żadnych informacji. Nie wiadomo zatem, jakie produkty będzie można rezerwować. 

Jednak wygląda na to, że nowa usługa Lidla może częściowo zakończyć “wyścigi”, jakie urządzają sobie klienci. Można przypuszczać, że rezerwacje będą dotyczyć produktów specjalnych. Lidl słynie z tygodni tematycznych i co jakiś czas wprowadza produkty znanych marek, które są błyskawicznie wykupywane przez klientów. 

Lidl coraz odważniej stawia na e-grocery. Już od jakiegoś czasu sieć prowadzi sprzedaż online. Niedawno wprowadziła także aplikację Lidl Plus, która cieszy się dużym powodzeniem. W zeszłym roku z rozwiązania korzystało blisko 4 mln osób.

Tagi: Lidl