Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl będzie sprzedawał odzież z własnym logiem. Liczy na wielkie zainteresowanie
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 21.04.2021 02:00

Lidl będzie sprzedawał odzież z własnym logiem. Liczy na wielkie zainteresowanie

Biznes Info
Biznes Info

Podczas, gdy inne sieci sklepów nawiązują współpracę z czołowymi projektantami po to, aby stawać się jeszcze bardziej ekskluzywnymi, Lidl postawił na coś zgoła innego. Znana ze współpracy z Wittchenem niemiecka sieć sklepów będzie sprzedawać odzież z własnym logiem. Będzie hit?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie są szczegóły pomysłu Lidla

  • Ile będzie kosztowała odzież z logo Lidla

  • Czemu Lidl zdecydował się na taką promocję

Lidl sprzedaje odzież z własnym logo

Lidl słynie ze współpracy z polską marką Wittchen. Bitwy o torebki sprzedawane w sklepach niemieckiego giganta stały się niemal legendą, która co jakiś czas powraca z jeszcze mocniejszym impetem. Podczas, gdy inne sieciówki prześcigają się w oferowanych markach, Lidl postawił na coś zgoła innego.

Tym razem niemiecki dyskont będzie sprzedawał ubrania z własnym logo. Już od 26 kwietnia na półkach znajdzie się limitowana kolekcja #lidlfancollection. Sieć sklepów wróży swojemu pomysłowi sukces.

Klienci Lidla będą mogli zakupić t-shirty, długie skarpetki oraz klapki z limitowanej kolekcji. Jak podkreśla sieciówka, kolekcja ma być zabawna, wpisywać się w najnowsze trendy i spełniać oczekiwania klientów. Lidl podkreśla, że odzież z #lidlfancollection utrzymana jest w stylizacji steatwearowej.

Lidl wróży sukces

Za bawełniane t-shirty z widocznym dużym logo zapłacimy 24,99 zł/szt. Z kolei skarpetki będą dostępne w dwóch różnych wzorach w cenie 7,99 zł/para. Na półkach znajdziemy także klapki w charakterystycznej dla sieci kolorystyce za 24,99 zł.

Lidl podkreśla, że ubrania możemy zestawić w jednej stylizacji. Dzięki temu uzyskamy zabawną, przerysowaną stylizację. Niemiecki gigant dodaje, że zakładając długie skarpetki do klapek uzyskamy efekt jak ze stylizacji fashionistów.

Oferta ubraniowa Lidla jest limitowana, dlatego będzie dostępna w ograniczonej ilości sztuk. Odzież będzie można kupować, aż do wyczerpania zapasów - podkreśla Lidl w komunikacie.

Lidl Polska to sieć sklepów, której historia sięga lat 30. XX wieku. Pierwsze sklepy pod szyldem Lidla powstały w latach 70. XX wieku. Obecnie w całej Polsce otwartych pozostaje 700 placówek.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na [email protected]

Tagi: