Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Lidl z Biedronką rywalizują o dzieci. Niemiecka sieć ma odpowiedź na hit konkurenta
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 26.09.2019 02:00

Lidl z Biedronką rywalizują o dzieci. Niemiecka sieć ma odpowiedź na hit konkurenta

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Lidl ma niespodziankę dla dzieci

Niemiecka sieć zamierza wprowadzić swoją serię pluszaków. Maskotki będą się nazywać “Leśne Lidlaki”. Zabawki trafią do sklepów 26 września, czyli prawie miesiąc po tym, jak Biedronka wypuściła “Gang Słodziaków”.

Lidl jak Biedronka

Zabawki niemieckiej sieci są wyjątkowo podobne do tych oferowanych przez Biedronkę. Kolekcja zawiera pluszowe zwierzęta takie jak wilk, sarna, lis, jeż czy sowa. Wśród bardziej oryginalnych gatunków “Lidlaków” znalazły się szop pracz i koziorożec.

Niemiecki dyskont będzie sprzedawał swoje pluszaki w cenie 9,99 zł. Łącznie w swojej ofercie ma osiem zabawek.

Nie jest to pierwsza kolekcja zabawek Lidla. W lipcu 2018 roku sieć oferowała swoim klientom pięć maskotek, a pierwszy raz w niemieckich sklepach pojawiły się dwa lata temu.

Lidl rywalizuje z Biedronką

Trzeba przyznać, że rywalizacja o względy dzieci jest traktowana w obu dyskontach poważnie. Odkąd jeden dyskont wprowadzał pluszaki, to drugi nie pozostawał w tyle. Za każdym razem, gdy Biedronka wprowadzała nowe zabawki, Lidl robił to...w tym samym czasie.

W oficjalnym komunikacie Lidl zapewnia o tym, że pluszaki spełniają europejskie normy bezpieczeństwa i posiadają certyfikat TÜV Rheinland. Oznacza to, że produkt nie zawiera substancji niebezpiecznych dla zdrowia. Ponadto, “Leśne Lidlaki” są objęte trzyletnią gwarancją.

Zabawki powinny trafić do sklepów niemieckiej sieci 26 września.