Nowa polska sieciówka wchodzi na rynek. Liczy na szybką ekspansję w całym kraju
MarketVita mocnym krokiem wkracza na rynek
MarketVita to w 100 proc. polski sklep, który powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenie przedsiębiorców z branży. Znajomość tajników tworzenia i rozwijania sieci handlowych na terenie Polski skłoniła ich do uruchomienia własnej działalności - podaje dlahandlu.pl.
MarketVita, podobnie jak Żabka, będzie działał w oparciu o franczyzę. Na ten moment sieć posiada 21 oddziałów na Podkarpaciu i w Małopolsce. Część z nich to sklepy, które jeszcze do niedawna działały pod szyldem Spar. Prezesem zarządu sieci handlowej MarketVita jest Renata Michno, a udziałowcem Piotr Wilk. Główna siedziba mieści się w Rzeszowie.
Cel sieci Marketvita: zdobycie zaufania konsumentów
Obecnie zarządcy sieci handlowej MarketVita prowadzą rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Wpisuje się to w nową strategię przyjętą przez właścicieli, którzy dążą do rozszerzenia zasięgu MarketVita również poza południową część Polski.
W 2019 r. spółka MarketVita posiadała jedynie 5 sklepów o powierzchni od 180 mkw. do 471 mkw., które wygenerowały przychody netto ze sprzedaży na poziomie 18,9 mln zł - piszą wiadomoscihandlowe.pl.