mBank ma awarię. Klienci donoszą o licznych problemach
mBank i potężna awaria
Klienci mBanku od kilkudziesięciu minut borykają się z potężną awarią. Poprzez fora internetowe informują o znikających pieniądzach z konta i podwójnie liczonych transakcjach płatniczych. Swoje problemy komunikają na stornie downdetector.pl.
"Dziś po godzinie 20-stej chcąc zapłacić za zakupy w sklepie dostałem wiadomość od mBanku, że mam zasilić swoje konto, ponieważ nie mam na nim żadnych środków. Konto puste, a saldo ujemne" - pisze jeden z użytkowników.
Kolejna rozgoryczona klientka mBanku dodaje, że transakcja z 13 lutego została policzona podwójnie, a jeszcze inna pisze, że zrobiła przelew mężowi na kwotę 1 tys. zł. Zamiast wybranej kwoty, ściągnęło jej z konta prawie 2 tys. zł.
Klienci narzekają także na brak możliwości kontaktu z bankiem. "Czat nie działa, infolinia nie działa. Może łaskawie jakiś komunikat, gdzie są nasze pieniądze" - piszą w mediach społecznościowych.
Z informacji opublikowanych na stronie downdetector.pl wynika, że awaria mBanku objęła całą Polskę. Nerwy klientów także wiszą na włosku, bowiem część z nich deklaruje zamknięcie konta po takiej awarii.
Ostatecznie mBank zabrał głos w sprawie, ale nie podano żadnych konkretów w związku ze sprawą. Klienci zostali zapewnieni, że odzyskają utracone pieniądze.