Nietypowy pomysł sieci Dino. Klienci będą zaskoczeni
Dino to popularna sieć sklepów spożywczych uwielbiana przez wielu Polaków. Pod koniec ubiegłego roku powstała spółka należąca do Dino Polska, która może sprawić, że ta sieć dyskontów zdeklasuje konkurencję. Przedstawiamy szczegóły.
Sieć sklepów Dino jest uwielbiana przez Polaków
Dino to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, która została założona w 1999 roku przez Tomasza Biernackiego. Polacy uwielbiają wybierać się na codzienne zakupy do Dino, a wszystko to dlatego, że sieć nieustannie przygotowuje dla swoich klientów atrakcyjne promocje. Jesienią ubiegłego roku spółka Dino Polska podjęła zaskakującą decyzję dotyczącą rozpoczęcia nowej działalności.
Zobacz także: Tadeusz Rydzyk w muzeum postawił sobie apartament? Niebywałe doniesienia
Urzędy skarbowe zaskakują. Chodzi o zwrot podatkuStacja benzynowa Dino Polska
Dino Polska pod koniec ubiegłego roku otworzyła swoją własną stację paliw. Należy wspomnieć, że jak na razie jest ona przeznaczona tylko i wyłącznie dla firmowej floty i aut dostawców, a znajduje się w miejscowości Łobez.
Już jakiś czas temu popularna sieć sklepów zrobiła kolejny krok w kierunki działalności związanej z stacją paliw. Spółka złożyła bowiem w Urzędzie Patentowym RP wniosek o rejestrację znaku towarowego słowno-graficznego - Dino Oil.
Spółka Dino Oil zmienia swoje logo
Spółka pod nazwą “Dino Oil” chce zajmować się między innymi świadczeniem usług sprzedaży detalicznej i hurtowej związanej z paliwami, udzielaniem kredytu na pokrycie wydatków na paliwo, tankowaniem paliwa do pojazdów czy też świadczeniem usług mycia pojazdów i prowadzeniem barów przekąskowych. Jak informuje serwis dlahandlu.pl, spółka zmieniła swoje logo, które teraz bardziej przypomina to, które znają klienci sklepów spożywczych.