Online’owa ekspansja Kaufland Marketplace trwa. Platforma E-commerce wchodzi do Polski i Austrii
Kaufland, będący jednym z największych detalistów spożywczych w Polsce, nie zwalnia tempa. Po zeszłorocznym debiucie w Czechach i na Słowacji firma planuje wprowadzić usługę Kaufland Marketplace również u nas.
Szansa dla sprzedawców
Prognozy dotyczące rozwoju rynku handlu online w Polsce zgodnie wskazują wzrosty. W związku z tym wiele firm przenosi swoje działania sprzedażowe do Internetu. Naprzeciw temu wyzwaniu wychodzi platforma Kaufland Marketplace, która wesprze lokalnych sprzedawców nie tylko zapleczem technologicznym, ale także swoją marką i zaufaniem wśród klientów.
Dodatkowo dzięki Kaufland Global Marketplace sprzedawcy przestaną być uzależnieni od lokalizacji, a dzięki dostępnej infrastrukturze będą mogli sprzedawać produkty międzynarodowo.
Wchodząc do Polski i Austrii, rozszerzamy naszą obecność w Europie i oferujemy sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków i dotarcia do milionów klientów. Kaufland Global Marketplace zapewnia międzynarodowym i lokalnym sprzedawcom detalicznym sprawdzone narzędzie do szybkiej i prostej sprzedaży online w kilku krajach jednocześnie. W Niemczech, Czechach i na Słowacji jesteśmy jedną z największych platform handlowych. To samo chcemy osiągnąć teraz w Polsce i w Austrii. – mówi Gerald Schönbucher, szef E-Commerce w Kaufland.
Pierwsi mają lepiej
Warto podkreślić, że w pierwszych trzech miesiącach funkcjonowania platformy sprzedawcy nie będą płacić prowizji oraz nie będzie pobierana podstawowa opłata za korzystanie z funkcji Kaufland Global Marketplace. Dodatkowo przewidziany jest rabat wysokości 1200 euro na reklamy produktów.
Każdy rynek jest inny, jednak pewne trendy są uniwersalne. W związku z tym warto przytoczyć kilka liczb związanych z zeszłoroczną premierą platformy w Czechach i na Słowacji. Tam po 12 miesiącach platformy zakupowe Kaufland stały się jednymi z największych serwisów handlowych. Na Słowacji jest tam aktualnie zarejestrowanych 4200 sprzedawców oferujących łącznie kilka milionów produktów w ponad 6400 kategoriach. Wyniki w Czechach są równie imponujące. Z drugiej strony w Niemczech z platformy korzysta 32 mln użytkowników miesięcznie.