PayU GPO i Siepomaga łączą siły w szczytnym celu. Umożliwią wsparcie podczas zakupów online
Strategiczne partnerstwo dwóch gigantów wreszcie stało się faktem. PayU GPO, czołowy dostawca usług płatniczych dla e-commerce w regionie CEE, oraz Siepomaga, renomowana fundacja i największa platforma zbiórek charytatywnych online w Polsce połączyły siły w szczytnym celu. Wynikiem synergii obu podmiotów jest wprowadzenie innowacyjnej funkcji w ramach bramki płatniczej PayU, umożliwiającej dokonywanie mikrodonacji dla sprzedających i kupujących online.
Czym są mikodonacje?
Mikrodonacje to rozwiązanie, które umożliwiają klientom sklepów internetowych wsparcie różnych celów charytatywnych w trakcie dokonywania zakupów. Ta forma wsparcia jest dostępna w wybranych sklepach online, korzystających z usług płatności PayU. Dzięki niej klienci mają możliwość dobrowolnego dodania niewielkich kwot na cele charytatywne podczas procesu płatności za swoje zamówienia. Tu do gry wchodzi platforma Siepomaga, pełniąca rolę operatora i pośrednika, a środki zebrane w ten sposób są następnie przekazywane na konto wybranej organizacji charytatywnej. Dzięki takiemu rozwiązaniu w prosty sposób, każdy zakup może przyczynić się do wsparcia potrzebujących poprzez proste działanie podczas płatności online.
Prostota i wygoda
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Siepomaga możemy uzupełnić misję PayU, polegającą na ułatwianiu płatności online i zakupów, o element angażowania społeczności e-konsumentów w działania charytatywne. Mikrodonacje to prosty i wygodny sposób na okazanie solidarności i pomoc tym, którzy jej potrzebują. Wierzymy, że ta funkcjonalność spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno ze strony kupujących, jak i sklepów internetowych korzystających z płatności PayU – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU GPO w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Ekscytacji nie ukrywa również Patryk Urban, członek fundacji Siepomaga:
Zaangażowanie PayU oraz technologiczne możliwości otwierają nowe perspektywy skuteczniejszej pomocy. Wspólna misja obu organizacji to uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich potrzebujących.
Pierwsze duże platformy
– Pyszne.pl chce być blisko swoich klientów, także poprzez umożliwienie im mikrodonacji po złożeniu zamówienia. Nasza platforma to ponad 2200 miejscowości z uwzględnieniem wszystkich większych miast i miasteczek. Oznacza to szerokie dotarcie do potencjalnych darczyńców w całej Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej inicjatywy – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
– Użytkownicy OLX już wiele razy udowadniali, że bardzo chętnie angażują się w pomoc innym, choćby przy okazji takich akcji marki, jak coroczna Nakarm Psa, czy butik charytatywny Lecimy z Pomocą. Jesteśmy przekonani, że umożliwienie wspierania różnych fundacji poprzez mikrodonacje PayU i Siepomaga i przy okazji olx-owania przyniesie tylko znakomite efekty – mówi Paulina Musielak-Rezmer, PR Lead, OLX.