Awaria w jednym z największych banków. Klienci odcięci od dostępu do kont, jest oficjalny komunikat
Bank Pekao ma kłopoty, klienci nie mogli dostać się na konta
Klienci banku Peako 19 listopada koło zaczęli mieć problemy z zalogowaniem się do aplikacji PeoPay. Jak podaje RadioZet, opierając się na relacji jednego z klientów, nie działa nie tylko aplikacja, ale także strona internetowa. Potwierdził to również serwis downdector.pl, monitorujący przestoje na stronach internetowych.
Niedługo później w kontach społecznościowych banku Pekao pojawiły się komunikaty do klientów, w których przeproszono za problemy. Poinformowano, że doszło do awarii i obecnie trwają prace nad opanowaniem kłopotów z systemem.
- Mogą dziś występować problemy z logowaniem do systemu, pracujemy nad tym! Bardzo przepraszamy! - pisał bank Peako na Twitterze.
1. NFZ pokazał stawki. Łóżko na dobę to ponad 800 złotych2. Anita Werner nie powstrzymała swojego rozmówcy na czas. Na dziennikarkę spadły gromy3. Ściąganie należności nie ominie nikogo, będą nowe reguły. Zalegający z opłatami mają spore powody do obaw
Klientom wyświetlały się komunikaty o chwilowej niedostepności
Jak podaje portal bankier.pl, pierwsze problemy w logowaniu się do systemu bankowości internetowej Pekao odnotowano już koło godziny 10:00. Klienci otrzymywali komunikaty o chwilowej niedostępności systemu, jednak awaria okazała się znacznie poważniejsza.
- Aktualnie u części klientów mogą występować trudności w korzystaniu z serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów - poinformował Pekao portal bankier.pl.