Pepco apeluje do wszystkich klientów. „Prosimy o zwrot produktu”
Popularna sieć sklepów Pepco wysłała do swoich klientów komunikat, w którym apeluje o zwrócenie jednego towaru. „W związku z niespełnieniem wysokich standardów firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu produktu” – podaje na stronie firma. Sprawdź, czy go zakupiłeś. Jeśli tak, koniecznie zwróć.
Pepco alarmuje
Ta prężnie rozwijająca się na polskim rynku sieć ma w Polsce już ponad 1,3 tys. punktów stacjonarnych. Oferuje produkty od odzieży przez kosmetyki po akcesoria do domu w atrakcyjnych cenach, czym zaskarbiła sobie uznanie klientów.
Na stronie internetowej firmy publikowane są na bieżąco oferty o ostatnio wprowadzonych produktach marki. Ale nie tylko. Znaleźć tam można również alarmujące komunikaty, na które warto zwrócić uwagę.
Puste półki w Biedronce. Dramatyczne sceny w sklepach - "dostawa dopiero jutro" [Tylko u nas] W Biedronce już się zaczęło. Sieć przygotowała gigantyczne obniżkiSprawdź, czy kupiłeś wadliwy produkt
17 września opublikowano informację o usunięciu z obrotu jednego z produktów. Towar, którego dotyczy ostrzeżenie, to: SKU 336718 Lampa z podstawą stone/gold. Decyzja o zawieszeniu sprzedaży podjęta została ze względu na jego wadliwość, w trosce o bezpieczeństwo klientów.
W związku z niespełnieniem wysokich standardów firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu produktu (…). W wyniku badań stwierdzono niezgodność z normą europejską EN 60598 część 1 oraz 2. Wejście przewodu zasilającego do oprawy nie posiada izolacji, co może skutkować uszkodzeniem kabla – czytamy w komunikacie.
Zwrot pieniędzy, nawet bez paragonu
Prosimy o zwrot wspomnianego produktu oraz odbiór pełnej kwoty za jego zakup. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Paragon nie jest wymagany – zapewnia Pepco.
Apel wystosowany został do wszystkich klientów, którzy mogli wejść w posiadanie tego produktu.