PGG poinformowało o sporej zmianie w swoim sklepie internetowym. Ma wiele ułatwić
PGG wprowadziło zmiany w swoim sklepie internetowym. Komunikacja klientów ze sklepem internetowym ma przebiegać od tej pory inaczej, a mianowicie przez formularz kontaktowy. Spółka wprowadziła również możliwość rozmowy za pośrednictwem internetu.
Olbrzymia liczba zapytań skłoniła PGG do zmiany sposobu komunikacji z klientami. Od tej pory ma ona przebiegać za pośrednictwem chatbota, voicebota i formularzem kontaktowym dostępnym na profilu klienta.
PGG wprowadza zmiany w e-sklepie
"W celu usprawnienia proces komunikacji przypominamy, że:
- pod numerem 327170000 udostępniony jest dla voicebot;
- w zakładce Pomoc udostępniony jest chatbot;
Dodatkowo od dnia 20.10.2022 roku dotychczasowa skrzynka kontaktowa sklep@pgg.pl oraz skrzynki kontaktowe poszczególnych kopalń zostają zastąpione formularzem kontaktowym udostępnionym w Państwa Profilu Konta " - czytamy w komunikacie PGG opublikowanym w czwartek.
Cel PGG: usprawnienie komunikacji z klientami
Zmiana w komunikacji ma znacznie usprawnić kontakt z klientami i umożliwić szybszą reakcję na ich zapytania. Dzięki zadawaniu pytań poprzez dostosowany formularz pytania będą trafiały od razu do działów, których dotyczą. Ma to rozwiązać chaos komunikacyjny, ponieważ obecnie wszystkie pytania trafiają na skrzynkę sklep@pgg.pl.