Wielka zmiana w banku PKO. Dotknie aż 500 oddziałów
PKO BP usprawnia swoje usługi
Potwierdzanie wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym dostępne jest już w 56 oddziałach PKO BP. Do końca czerwca 2020 roku urządzenia będą zainstalowane w 500 oddziałach. Doradcy wykorzystują je również do edukowania klientów i prezentowania możliwości serwisu transakcyjnego iPKO. Ekrany zostały przygotowane we współpracy z firmą Nanovo.
Zastosowane rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru. Wprowadzane rozwiązanie jest jednym z elementów optymalizacji i digitalizacji procesów obsługi klientów.
PKO BP dba o ekologię
Wdrażane przez nas rozwiązanie skraca czas obsługi co wpływa na większą satysfakcję klientów, a jednocześnie wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów i pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO BP jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, ale również wprowadzającej proekologiczne rozwiązania. Digitalizacja procesów jest jednym z kluczowych elementów strategii „PKO Bank Przyszłości” - powiedział Bartłomiej Wypchło, dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży.
PKO BP od kilku lat wprowadza rozwiązania, które mają ograniczyć ilość zużywanego papieru. Wiele usług zostało zdygitalizowanych, a działania banku przyczyniają się do dbania o środowisko. Co ciekawe, w pierwszej połowie 2019 roku PKO BP kupił o ponad 50 proc. mniej pudeł niż w analogicznym okresie 2016 roku. Dzięki temu oszczędził już 3,82 ha lasu, co można przyrównać do powierzchni prawie sześciu ekstraklasowych boisk piłkarskich.