PKO BP pilnie apeluje do klientów. Zapomnisz o jednej rzeczy i stracisz dostęp do konta
Ważna wiadomość dla wszystkich klientów PKO BP. Bank przypomina o konieczności uaktualniania danych, takich jak np. te dotyczące ważnego dowodu tożsamości czy naszego numeru telefonu. Bez tego zapominalscy mogą mieć poważne problemy z dostępem do aplikacji IKO i serwisu iPKO. Nie dowiedzą się także m.in. o podejrzanych transakcjach na swoim koncie.
PKO BP apeluje o aktualizację danych
Bank PKO BP apeluje do swoich klientów, zwłaszcza tych wieloletnich, by nie odkładali na później aktualizacji danych chociażby wtedy, gdy zmieniają dokument tożsamości, którym się legitymują. Jeśli bowiem zapomną na czas poinformować bank o zmianach, stracą przede wszystkim możliwość zarządzania swoimi finansami w aplikacji IKO i serwisie iPKO.
To jednak nie wszystko, bo zaniechanie tej prostej czynności może skutkować również trudnościami w zlecaniu przelewów i sprawdzaniu historii transakcji składania wniosków oraz zawierania umów online, takich jak lokaty czy pożyczki. Przez iPKO nie załatwimy poza tym żadnej urzędowej sprawy.
Nie tylko dokument tożsamości
PKO BP jednocześnie przypomina swoim klientom, że na aktualizację danych po tym, jak ich dokument tożsamości straci ważność, mają tylko 30 dni. Ważne są jednak i takie informacje, jak aktualny numer telefonu, który pomoże przedstawicielom instytucji skontaktować się z nami w pilnych sprawach.
- Bez aktualnego numeru telefonu nie skontaktujemy się z Tobą w ważnej sprawie, np. gdy zauważymy podejrzaną transakcję na Twoim koncie - alarmuje PKO BP.
Jak dokonać aktualizacji danych?
Takie same zasady dotyczą również adresu e-mail, na który dotychczas związani umową z PKO BP otrzymywali wyciągi elektroniczne oraz adresu do korespondencji, pod który wysyła się listy z przeróżnymi istotnymi informacjami.
Całe szczęście, aktualizacja danych nie jest skomplikowanym procesem i dokonać jej można nie wychodząc z domu. Najlepiej więc po prostu skorzystać z aplikacji IKO lub serwisu iPKO, skontaktować się z bankiem telefonicznie lub tez udać się osobiście do któregoś z oddziałów.