PKO BP wydał ważny komunikat. Wszyscy klienci powinni o tym wiedzieć
PKO BP wydał pilny komunikat do swoich klientów. Już w ten weekend przeprowadzone zostaną prace serwisowe, które oczywiście będą wiązały się z przerwami technicznymi. W związku z tym, klienci muszą przygotować się na spore utrudnienia. Przedstawiamy szczegóły.
PKO BP wydał ważny komunikat
Banki co jakiś czas przeprowadzają prace serwisowe w celu ulepszania usług, które oferują klientom. Takie prace wiążą się z przerwami technicznymi i sporymi utrudnieniami. PKO BP wydał komunikat, w którym poinformował o weekendowych problemach, z którymi spotkają się klienci. PKO BP zaplanował prace serwisowe od soboty, 16 listopada do niedzieli, 17 listopada. Wiemy, co dokładnie nie będzie wtedy działało.
Klienci banku PKO BP powinni przygotować się na utrudnienia
Od soboty od godziny 21:00 do niedzieli do godzina 6:00 klienci mogą napotkać trudności podczas korzystania z podstawowych funkcji banku. Ograniczony będzie dostęp do następujących opcji: aplikacji mobilnej IKO, serwisu internetowego iPKO, serwisu www.pkobp.pl, funkcji otwartej bankowości, wysyłki faksów do banku.
Z kolei w niedzielę, 17 listopada od godziny 00:00 do 6:00 nie będzie można skorzystać z serwisu internetowego iPKO Biznes, aplikacji mobilnej iPKO Biznes oraz serwisu internetowego iPKO Biznes Integra. Bank apeluje do klientów, by wszystkie ważne transakcje wykonali wcześniej i przeprasza za utrudnienia.
Utrudnienia także dla klientów Banku Pocztowego
Okazuje się, że nie tylko PKO BP zaplanował prace serwisowe na ten weekend. Na przerwy techniczne muszą przygotować się także klienci Banku Pocztowego. W niedzielę, 17 listopada od godziny 8:00 do godziny 13:00 nie będzie można skorzystać z BLIK-a. Z podobnymi utrudnieniami będą musieli mierzyć się klienci także na początku przyszłego tygodnia (wtorek, 19 listopada).