PKO BP wystosował ważny komunikat. Lepiej go nie przeoczyć, chodzi o dostęp do konta
PKO BP ostrzega swoich klientów przed utratą dostępu do własnych kont. Bank informuje, że wielu z nich może wkrótce mieć zablokowany dostęp do aplikacji IKO i iPKO.
Komunikat i ostrzeżenie
PKO Bank Polski poinformował, że część jego klientów może mieć zablokowany dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO. Problem dotyczy osób, których dane z dokumentów tożsamości nie są zgodne z tymi, które są podane w systemach banku. Chodzi m.in. o nieważne dowody osobiste.
Spore utrudnienia dla klientów banków. Problemy z płatnościami kartami i nie tylkoTermin 30 dni
Bank PKO BP wydał komunikat, w którym ostrzega, że jeśli dokument tożsamości klienta, który jest podany w banku, stracił ważność, to po 30 dniach ze względów bezpieczeństwa zostanie częściowo zablokowany dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO.
„To oznacza, że klienci nie będą mogli zlecać przelewów czy sprawdzać historii transakcji. Niemożność składania wniosków oraz zawierania umów online, takich jak lokaty, ubezpieczenia czy pożyczki.” - czytamy.
Jak zaktualizować dokument?
PKO BP tłumaczy, co należy zrobić, by dalej korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ramach bankowego konta. Zaktualizować dokument można online za pomocą aplikacji IKO bądź w serwisie iPKO. Te dane można również zmienić przez telefon lub w oddziale banku.