Podsumowanie konferencji Sigma Bis dotyczącej marketingu sportowego
Konferencja ‘’Razem do mety’’, organizowana przez dom mediowy Sigma BIS, dotyczyła sponsoringu z zakresu sportu oraz sposobów na jego efektywne wykorzystywanie. Omówione zostały wszelkie zagadnienia, takie jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie wpływu sponsoringu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów dotyczących gamingu i e-sportu.
Konferencja ''Razem do mety''. Wystąpiły znane i zaufane spółki
Podczas konferencji, zorganizowanej 14 maja, odbyło się 11 wystąpień, w których to swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS. Prócz niej swoje wystąpienia miały inne spółki, między innymi ORLEN S.A., Viaplay Polska czy też InStreamly.
Konferencja miała miejsce w Sali Cinema City, w galerii Westfield Arkadia, pojawiło się na niej ponad 260 osób, a całe wydarzenie zostało poprowadzone przez dziennikarza Radosława Przybysza.
Link4 ma nowego wiceprezesa. Jest nim Mikołaj CiaśSłowa Prezesa Zarządu Sigma Bis. Przedstawienie założenia działań firmy
Na temat sponsoringu wypowiedział się Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS:
– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji. – stwierdził prezes.
Patronat i partner wydarzenia
Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.