Polska marka apeluje o zwrot odzieży. "Zagraża bezpieczeństwu"
Popularna w Polsce marka odzieżowa wycofuje ze swojej oferty kilka produktów, które jak się okazało, “nie spełniały standardów jakości”. Ubrania i dodatki mogą zagrażać bezpieczeństwu szczególnie dzieci. Kupiłeś którąś z tych rzeczy? Lepiej oddaj ją do najbliższego sklepu.
Pilny komunikat. Marka odzieżowa wycofuje swoje produkty
To nie pierwszy raz kiedy znana firma postanawia wycofać dany produkt. W przypadku marki odzieżowej Reserved, na liście znajduje się kilka, które niestety zdążyło kupić już dziesiątki Polaków.
“W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży” - czytamy w opublikowanym przez sieć sklepów komunikacie.
Biedronka i Lidl przeceniają mięso. Już się zaczęło: wprowadzono limity Lidl rozdaje produkty za darmo. Gratisy tylko przez jeden dzień. Klienci będą zachwyceniTych produktów już nie kupisz. Reserved przeprasza klientów
Jak wskazano w opublikowanym na stronie internetowej Reserved komunikacie, sklep wycofuje produktu o numerach: 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X. Mowa o bluzie z kapturem, kolczykach oraz kostiumach kąpielowych. Marka odzieżowa informuje, że klienci, którzy kupili produkty, powinny zaprzestać korzystania z nich.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) powiadomił, że powodem, dla którego produkty zostały wycofane były m.in. wiszące sznurki, “które mogą być zagrażające bezpieczeństwu dziecka podczas zabawy, np. wskutek zaplątania lub pociągnięcia”.
“Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” - czytamy w komunikacie sklepu Reserved.
Klienci powinni zwrócić zakupiony towar
Marka poinformowała, że ci, którzy zdążyli kupić któryś z produktów, powinni udać się do najbliższego sklepu Reserved i dokonać zwrot. Sam przebieg procesu jest dość szybki i łatwy. Jeżeli klient nie posiada dowodu zakupu, może wypełnić formularz już na miejscu. Z kolei przy zwrocie drogą internetową, należy zalogować się na swoje konto i następnie wybrać polecenie “zwrot” lub “reklamacja” i postępować zgodnie z podaną instrukcją.