BiznesINFO.pl Handel Polska marka apeluje o zwrot odzieży. "Zagraża bezpieczeństwu"
Fot. EastNews/Marek Bazak

Polska marka apeluje o zwrot odzieży. "Zagraża bezpieczeństwu"

27 listopada 2024
Autor tekstu: Angelika Czarnecka

Popularna w Polsce marka odzieżowa wycofuje ze swojej oferty kilka produktów, które jak się okazało, “nie spełniały standardów jakości”. Ubrania i dodatki mogą zagrażać bezpieczeństwu szczególnie dzieci. Kupiłeś którąś z tych rzeczy? Lepiej oddaj ją do najbliższego sklepu.

Pilny komunikat. Marka odzieżowa wycofuje swoje produkty

To nie pierwszy raz kiedy znana firma postanawia wycofać dany produkt. W przypadku marki odzieżowej Reserved , na liście znajduje się kilka, które niestety zdążyło kupić już dziesiątki Polaków.

“W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży” - czytamy w opublikowanym przez sieć sklepów komunikacie.

Biedronka i Lidl przeceniają mięso. Już się zaczęło: wprowadzono limity
Lidl rozdaje produkty za darmo. Gratisy tylko przez jeden dzień. Klienci będą zachwyceni

Tych produktów już nie kupisz. Reserved przeprasza klientów

Jak wskazano w opublikowanym na stronie internetowej Reserved komunikacie, sklep wycofuje produktu o numerach: 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X. Mowa o bluzie z kapturem, kolczykach oraz kostiumach kąpielowych. Marka odzieżowa informuje, że klienci, którzy kupili produkty, powinny zaprzestać korzystania z nich.

screen Reserved.jpg
Screen Reserved

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( UOKiK ) powiadomił, że powodem, dla którego produkty zostały wycofane były m.in. wiszące sznurki, “które mogą być zagrażające bezpieczeństwu dziecka podczas zabawy, np. wskutek zaplątania lub pociągnięcia”.

“Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” - czytamy w komunikacie sklepu Reserved.

screen 2 reserved.jpg
Screen Reserved

Klienci powinni zwrócić zakupiony towar

Marka poinformowała, że ci, którzy zdążyli kupić któryś z produktów, powinni udać się do najbliższego sklepu Reserved i dokonać zwrot . Sam przebieg procesu jest dość szybki i łatwy. Jeżeli klient nie posiada dowodu zakupu, może wypełnić formularz już na miejscu. Z kolei przy zwrocie drogą internetową, należy zalogować się na swoje konto i następnie wybrać polecenie “zwrot” lub “ reklamacja ” i postępować zgodnie z podaną instrukcją.

Pepco bije na alarm. Sprawdź swoje zakupy: ryzyko "zmian w rozwoju płciowym"
Polacy znów rzucili się na zakupy. GUS pokazał najnowsze dane o sprzedaży. "Alarm odwołany"
Obserwuj nas w
autor
Angelika Czarnecka

Dziennikarka z kilkuletnim doświadczeniem w polskich mediach i absolwentka kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie. Miłośniczka włoskich regionów. Uwielbiam dzielić się wskazówkami dotyczącymi budżetowego podróżowania po świecie.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat